Poradňa gynekológa

Gynekológ
5,521 otázok , Gynekológ

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v 1. súkromnej nemocnici Košice-Šaca.

 

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

  • Menštruácia

    , Autor: Andrea

    Dobrý deň. Som po konizacii, druha menštruácia po mi neprišla, tak mi moj gynekológ pichol vyvolavacku a po 4 dňoch mi prišla menstruacia dnes. Ale silna, dost krvacam, vlozky menim často. Kupila som si v lekarni Ascorutin, nevyzerá že by mi to pomahalo. Je to normálne že silno krvacam, alebo mam ist ráno za lekárom? Ďakujem.

  • Epigen sprej a účinok na HAK

    , Autor: Bronia

    Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či môže používanie spreju Epigen po pohlavnom styku znížiť účinky u 150 μg/20 μg hormonálnej antikoncepcie. Ďakujem.

  • antikoncepcia

    , Autor: viki927

    Dobrý den,
    pisala som vam vcera ohladom menstruacnych priznakov tyzden pred urobenim prestavky.Pod tymto som myslela nafuknute brucho a mierne bolesti v nom, citlive a zväcsene prsia, bolesti v krizovej oblasti. Je to v poriadku alebo je to tehotenstvo? Test som robila po 6 dnoch od posledneho styku aniesom si vedoma ziadneho pochybenia pri brati antikoncepcie.
    Ďakujem
    S pozdravom

  • antikoncepcia

    , Autor: viki927

    Dobrý deň,
    chcela by som sa opýtať či je v poriadku pociťovať menštruačné príznaky týždeň pred vynechaním užívania antikoncepcie na 7 dní alebo je to tehotenstvo? predtým som mala takéto príznaky až keď som si urobila prestávku. Niesom si vedomá žiadneho pochybenia pri užívaní, tablety beriem pravidelne maximálne s 20 minútovým odstupom od pravidelného času. Test som si robila asi po 6 dňoch od posledného styku, a vyšiel negatívne. Minulý cyklus som mala skrátený keďže mi prišlo nevoľno a jednu tabletu som vyzvracala. Môžu byť tieto príznaky spôsobené aj tým skrátením cyklu o jeden deň?

  • Bolesť pod bruška

    , Autor: Michaela

    Dobrý deň pán doktor chem sa spýtať som v 17 týždni tehotenstva a boli ma spodok bruška ale nie je to kŕčovite a pohyby cítim normálne. Je to niečo vážnejsie ci sa nemusím báť?

  • Deflagyn

    , Autor: Mária

    Dobrý deň, na preventívnej prehliadke, doktorka mi povedala, ze sa jej vôbec nepáči krčok maternice. Hnedˇ mi odporúčila brať tri mesiace Deflagyn, aj napriek tomu, že výsledky z cytologie ešte neboli. Po 2-3 týždňoch výsledky ukázali iba Candidu. Napriek výsledkom, doktorka povedala, že mám dobrať tri balenia Deflagynu. Teraz beriem druhé balenie.
    Prosím, poradte, mám dobrať ešte tretie balenie, či stačí ak doberiem ešte to druhé. Vidí sa mi, že som to zbytocne brala, ked výsledky ukazali iba Candidu. Nemohol mi Deflagyn nejako poškodit aj zdrave bakterie?
    Ďakujem , Mária

  • Krvacanie

    , Autor: gabbi02

    Dobry den, chcem sa spytat, kedze v nemocnici nic nepovedali ohladom krvacania po porode. Najskor som krvacala ako pri menstruacii, potom do zacalo prechadzat do hneda az zltobelava. Dnes som uz 13 den po porode a v noci som zacala krvacat opatovne. Najviac narazovo je to po skonceni dojcenia (plne dojcim) a trocha aj medzi dojceniami. Dojcim cca kazde 2-3 hod. cez den aj v noci. Preto by som sa chcela spytat ci je to v poriadku alebo je potrebne navstivit gynekologa a nechat sa skontrolovat. Dakujem vopred za odpoved.

  • Hak

    , Autor: Veronika

    Dobrý deň
    Beriem Hak Aristelle z dôvodu že nemala som krvácanie vyššie 2 rokoch aby sa mi cyklus upravil. Teraz som vzala 7 tbl z 21 a zámerne som vynecahala 8-9 koli ovulácii keďže sa snažíme o bábätko a ináč to neide tak prvýkrát som skúsila ale počas tých 2 dňoch som na 3 deň dostala krvácanie teraz neviem či mám užiť ďalej lieky tu 10 tbl alebo počkať kým skončí krvácanie . Ešte mam otázku či je daka šanca na otehotnenie ďakujem

  • Meškanie menštruácie.

    , Autor: Deni

    Dobrý deň,mám taký problém..brala som antykoncepciu asi rok,prestala som ju brať cca v mesiacoch jún-júl minulého roka odvtedy mi vynecháva menzes,od tej doby som ho mala asi tak 3-4 krát teraz naposledy koncom januára,vždy keď mi meškal som bola u gynekológa vždy povie to isté ..ze mám pockat ak nedostanem tak mám prísť na vyvolavaciu inekciu..ale ja inekciu nechcem...mávam aj bolesti brucha v lavo dole..povedal ze s bolestami brucha treba k vseobecnemu doktorovy moja doktorka ma zas posiela ku gynekologovy..bolia ma aj prsia..dnes som si robila test ale vysiel negativny..tak sa chcem opytat po takej dlhej dobe poslednej menstruacie (60 daco dni) by uz mal test ukazat tehotensto ze? A ci sa mi mose stat nieco ak mi menstruacia takto vynechava a je potrebne koli tomu uzit inekcie alebo tabletky..alebo to je "v poriadku" a staci cakat a "spravy sa to samo" ?
    Za odpoved vopred velmi krasne dakujem,priemny den :)

  • Podotazka k predoslej

    , Autor: Barbora

    Dobry večer, písala som vám, že mám 28,som panna a nebola som ešte na prehliadke u gynekológa. Odporučili ste mi očkovanie proti HPV - Gardasil. Čo to znamená? A ano viem, že by som mala ísť na prehliadku, len to odkladám, lebo gynekológ začne moralizovať, kde som bola doteraz. Kvôli tomu odkladám.

  • vynechana menstruacia

    , Autor: fragola

    Dobry den. V novembri minuleho roku som podstupila kyretaz...Po 8 tyzdnoch som dostala prvu menstruaciu vo forme spinenia.Druha ms prisla po 28 dnoch uz aj s troskou krvi do ruzova..Tretia ms prisla nacas,bola tiez slabucka ale o nieco silnejsia ako predchadzajuca ..Myslela som si ze sa mi cyklus uz pomalicky upravuje ale 4 menstruacia mi vynechala uplne..Mala som iba taky jednorazovy ani nie hnedy vytok po utreti na 31 dc.Odvtedy vobec nic....S partnerom mame nechraneny styk ale tehotensky test bol den pred terminom ms negativny...Trapi ma zapcha a naduvanie..Nikdy som nemala ziadne zenske problemy.. Zacinam mat obavy ci mi po kyretazi nemohli poskodit sliznicu maternice..Co si o tom myslite? Na internete som citala o ashermanovom syndrome :-/.Dakujem za odpoved

  • Bolesť na dotyk tam dole

    , Autor: Lenka

    Už tretí deň ma bolí na dotyk tam dole. Deje sa to už druhý krát. Bolí to na povrchu. Za pár mesiacov mám 15 a menštruaciu nemám...

  • Menštruačný cyklus

    , Autor: Barbora

    Dobrý deň, chcem sa spýtať,mám 28 rokov, som panna, na gynekologickom vyšetrení som ešte nebola, áno viem, mala by som ísť, teraz aj dosť odkladám vyšetrenie zo strachu z pripomienok lekára, kde som bola doteraz. Vždy cca 3 dni pred menštruáciou mám špinenie s trochou krvi bez bolesti, potom príde menzes, prvé 2 dni sú bolestivé s dosť silným krvácaním, potom 3 dni pokračujú bez problémov. Medzi jednotlivými menzesmi mavam výtok, niečo ako vlhká pri vzrušení, musím použiť intimku, inak mám mokré nohavičky. Niekedy hneď po menzese, inokedy týždeň mám pokoj, potom výtok a zasa týždeň nič. Je to normálne takýto cyklus? Teraz sa mi prvý krát stalo aj to, že 4 dni po menzese som krvacala, ale len slabo, na nohavičkách som krv neobjavila, bol to len slabý výtok krvi.

  • Špinenie dodatok.

    , Autor: Iveta

    Pan doktor, veľmi pekne ďakujem za odpoveď. Takže to špinenie pred menzesom nieje nič zavažne? Menzes mám po HAK kratky 3 dňovy a intenzita slabšia, ako pri uživani HAK.Pred HAK som mala 5-6 dni silne krvacanie.Takže podľa Vas to nechať na prirodu?JA len, že ženám zvečša cyklus vynecháva a mne sa obdobie medzi menštraciami skracuje niekedy aj na 23 dni, tak z toho tie obavy.Ešte raz veľmi pekne ďakujem.

Otázok: 5521