Dobrý, ja som chcela spýtať chodili sme rok spolu s priateľom potom sme sa rozišli nakoľko išiel pracovať do Zahraničia a je tam doteraz už sú to 3 roky stretávame sa zatial ako kamaráti s výhodami keď príde na SR a piseme si stále je odo mňa o 10 rokov starší vek neriešim pretože všetko klape aj predtým klapalo takmer sme sa nikdy nehádali o pár mesiacov chce prísť natrvalo na SR a chceme byť opäť spolu ale bavili sme sa otvorene k dieťaťi keď som sa ho spýtala pred 4 mi rokmi povedal že samozrejme chce ale teraz keď som sa ho to spýtala povedal neviem sám neviem čo mám chápať od tejto odpovedí? Ľúbim ho chcem byť s ním ale ja mám deti veľmi rada určite by som jedno chcela on možno nechce asi kvoli veku ale predtým chcel vždy ja si neviem predstaviť že by som nemala dieťa po tom čo mi povedal veľmi ma to zasiahlo je šanca že by som ho mohla časom prehovoriť alebo mám to nechať tak? Ďakujem za radu.

Odpovedá: Hrčková & Kundrát
Dobrý deň.
Chápem, že otázka dieťaťa je pre Vás dôležitá a zmena postoja vášho priateľa Vás zaskočila. Uvidíte, či budete vedieť nadviazať na vzťah, aký ste mali pred troma rokmi. Aj váš vzťah potrebuje nejaký čas na overenie spoločných hodnôt a priorít. Ak by vaša spokojnosť vo vzťahu pretrvávala aj po pár mesiacoch po príchode vášho priateľa na Slovensko, pokojne otvorte tému dieťaťa znovu. Úprimne mu povedzte o vašej potrebe a túžbe dieťa mať. Dajte aj priateľovi možnosť otvorene vyjadriť svoj postoj. Ak by z nejakého dôvodu dieťa nechcel, odporúčam ho neprehovárať. Starostlivosť o dieťa je ťažká a zodpovedná úloha v živote človeka. Každý z nás potrebuje v tejto otázke mať možnosť rozhodnúť sa slobodne bez vonkajšieho tlaku. Dieťa by sa malo narodiť rodičom, ktorí ho chcú a tešia sa naňho. Takýto pozitívny začiatok je dôležitý pre jeho budúci zdravý vývin. Ak budete mať v otázke zakladania rodiny odlišné túžby, pripustite aj možnosť rozchodu.
Držím palce pri napĺňaní vašich túžob.
Mgr. et Mgr. Lucia Závacká
Podobné otázky
• Problém s libidom
, Autor: Soni_cka
Dobrý deň , pri druhom tehotenstve som začala mať problémy s libidom a po pôrode pretrvávajú,už je to 10 mesiacov a moje libido je na bode mrazu . Samozrejme sú s tým spojené už aj problémy vo vzťahu keďže muža neustále odmietam . Viete mi poradiť ako to riešiť ? Existujú nejaké doplnky na zvýšenie ? Manžela milujem ,a veľmi by som chcela aby sa tieto veci vrátili do starých koľají . Samozrejme sme sa o Tom rozprávali a netlačí na mňa ,ale tiež ho nebaví že stále odmietam akykolvek intímny kontakt . Skúšala som čaj z byliniek ktorý by mal posilňovať libido ,pila som ho 3 mesiace ale účinok som si nevšimla žiadny . Na trhu je veľmi veľa doplnkov ale chcela by som niečo účinné ...ďakujem pekne
Odpovedá: Hrčková & Kundrát
Dobrý deň, radím Vám riešiť Vašu situáciu skôr psychologicky - môžete skúsiť vyhľadať psychológa ohľadne párovej terapie alebo sexterapie. Nemám overené, že by z medicínskeho hľadiska účinkovali nejaké prírodné prípravky alebo lieky na zvýšenie ženského libida.
MUDr. Zuzana Paukovová