Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
10,920 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Vaginalne tablety

    , Autor:

    Dobry den. V 9. Tyzdni som uzivala capiky nystatin galvex. Niekde som citala ze nie su vhodne v prvom trimestri. Bojim sa teraz ci nemohli ublizit babatku. Co si o tom myslite prosim?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, spomínané vaginálne čapíky sa počas tehotenstva užívať môžu. Nemusíte sa obávať.

Podobné otázky

  • Macmiror complex

    , Autor:

    Dobry den chcela by som si spytat ci vaginalne tablety macmior complex 500 mozu mat v druhom trimestri negativny vplyv na plod?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, jedná sa o lokálne pôsobiaci preparát, vplyv na plod nemá.

  • Streptococcus

    , Autor:

    Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať z vyteru na poradný v 34 tt my bola zistená baktéria streptococcus agalactiae (skB,) pani doktorka mi predpísala vaginálne tablety FLUOMIZIN Chcem sa opýtať či má nejaký vpliv tá baktéria na miminko či mu to ublíži a čo by som náhodou nemala dostať antibiotiká ďakujem za odpoveď

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ste GBS pozitívna, pre Vás to znamená, že v prípade odtoku plodovej vody alebo začiatku pôrodnej činnosti, pri príjme na pôrodnú sálu, budete až do pôrodu dostavať antibiotiká. Teraz nemá zmysel užívať antibiotiká. Nemusíte sa obávať.

  • Výtok

    , Autor:

    Dobrý deň, som v 28tt a od začiatku mám biely až žltý výtok. Lekár mi predpísal vaginálne tablety a krém, pretože som mala aj svrbenie a pálenie (asi candidu). No ten výtok stále pokračuje a teraz už svojvoľne vytečie vo veľkom množstve. Neviem ako to zastaviť a či to je kvôli tehotenstvu alebo bude aj po pôrode. Je to dosť nepríjemné pretože je to fakt časté a veľké množstvo žltej farby. Ďakujem za radu

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, skúste si realizovať vaginálne výplachy Cloginom alebo Rosalginom, užívajte predpísané tabletky a krém, užívať môžete aj vaginálne probiotiká. Pri akýchkoľvek ťažkostiach alebo nejsnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Vytok po macmiror

    , Autor:

    Dobry den :)... chcela by som Vas poprosit o radu... pred tyzdnom som bola u lekara na prehliadku v 20tt ..vsetko bolo v poriadku ..na obcasny vytok pri moj Dr. Predpisal vaginalne tablety Macmiror , ze nemusim vybrat cele len ked sa objavi vytok ...po prvej tablete som okrem jasno zlteho vytoku z lieciva mala obcas aj par slabo hnedych a ruzovych hrudiek..dnes je to treti den...predtym som nic take nemala je potrebne ist opat na prehliadku alebo to moze byt z Macmiroru..vdaka za odpoved

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, môže to byť zbytok nerozpustenej vaginálnej globulky, ktorá sa po zmiešaní z pošvovým fluórom môže takto prejaviť. Odsledujte si to. Pri akýchkoľvek ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívite Vášho obvodného gynekológa.

  • Problem s vlozenim vaginalnych tabliet

    , Autor: Svetlana

    Dobry den pan doktor, zacinam dnes 32.tyzden tehotenstva, lekar mi dal vaginalne tablety fluomizin, nakolko som po palpacnom vysetreni bola trosku podrazdena na krcku, ze preventívne, aby nevznikol nejaky zapal. Tablety su ale uplne suche a vacsie a jeden den sa mi podarilo ju vlozit, ale druhy vobec, vyslovene som nemohla vsunut, nakoniec som sa na to vykaslala, asi aj kvôli suchosti, ale napadlo ma, nemohol mat maly aj tak nizko hlavicku? Nemohla som mu nieco urobit tym, ze som sa tabletu snazila par krat nasilu vlozit do posvy? Dakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, nemusíte sa obávať, vkladaním tabliet ste určite plodu neublížili. Niekedy si skúste vchod do pošvy navlhčiť a tak skúste vložiť tabletku.