Dobry deň Pani Doktorka chcem sa spýtať syn má 6 rokov v oktobri 7. Ide do prvej triedy a máva take dosť divné dni nachytali sme ho pár krát ako ležal v posteli a šuchal sa o ňu. Už sme ho nachytali aj ako mal stiahnute gate a robil to. Vždy mu povieme že to sa nemá ale máva take chviľky. Viete mi poradiť ci je to normálne nechcem sa báť že niečo s neho vyrastie.

Odpovedá: Hrčková & Kundrát
Dobrý deň, už kojenci pri objavovaní vlastného tela zažívajú slasť pri manipulovaní s
pohlavnými orgánmi. Deti tútto možnosť môžu vyyužívať niele na privodenie so dobrých
pocitov, ale aj na upokojenie. Tak syna za to určite netreba trestať ani zahanbovať, lebo
tým by ste si problém len vyrobili. Nesnažte sa takéto správanie odstrániť – len tomu dať
hranice, nech syn vie, čo je kedy vhodné. Možno by ste si mohli pre vašu informáciu
prečítať o vývine suxuality viac, aby ste nemali zbytočné obavy.
PhDr. Elena Tomková