Dobrý deň, sem tam ma prepadne panicky atak,ako tak to predycham a vždy potom pociťujem nejaký čas úzkosti a pocit ze mam niečo v hrdle....momentálne som to prežila znova a znova mam ten pocit v krku ale raz je ten pocit na pravej strane a niekedy na ľavej strane. Už to nieje v strede ako to bývalo predtým? Neviem ci je to v poriadku ale som dosť prelakana a aj návšteva doktora mi robí ešte väčší stres.

Odpovedá: Hrčková & Kundrát
Dobrý deň, napísali ste len zopár informácií, tak len všeobecne môžem odpovedať. Neviem o tom, že by
po panickom ataku ostávalo v krku niečo reálne – práve o tom by ste sa mohli presvedčiť u lekára
a prekonaním jedného strachu zmierniť tie ďalšie. Nepíšete, čo ste už vyskúšali, aby sa ataky zmiernili;
či ste to s niekým konzultovali. Odporúčam neostať s tým sama, požiadať o pomoc. Nemusíte sa trápiť
s niečím, čo sa dá odstrániť- minimálne zmierniť, naučiť sa s tým pracovať.
PhDr. Elena Tomková