Dobrý deň
S priateľom som 2 roky a 5 mesiacov. Všetko bolo krásne. No začala som mať taký pocit akoby som ho nelubila. Stále mam také zlé nutive hlasy, ktoré mi hovoria zle veci. Lenže ja ho ľúbim a nechcem aby sme sa rozišli. Prišlo to len tak odrazu. A som z toho nešťastná. Mal to aj môj priateľ. Toto iste. A dostal sa z toho. Veď láska nieje o pocite ale o rozhodnutí nie? Nedáva mi to zmysel aby toto bol koniec. Ani to nechcem. Je to teda len zle obdobie? Alebo kríza?
Ďakujem za odpoveď

Odpovedá: Hrčková & Kundrát
Dobrý deň,
potrebovala by som vedieť viac o vašej neistote a tých hlasoch, čo konkrétne Vám hovoria. Vyzerá to, že si nie ste istá svojimi citmi voči partnerovi. V tomto momente by som Vám odporučila nerobiť radikálne rozhodnutia. Negatívnym myšlienkam sa nebráňte, skôr pozorne vnímajte, čo Vám hovorí vaše vnútro a telo. Doprajte sama sebe čas.
Napadá mi, že možno po fáze zaľúbenosti začínate vnímať vášho partnera a váš vzťah realistickejšie a komplexnejšie aj s nejakými negatívami. Ak sa nejaké vynoria, pokúste sa o nich otvorene porozprávať s priateľom. Ak budete obaja motivovaní popracovať na vašom vzťahu, dokážete túto negatívnejšiu fázu spoločne prekonať. Držím Vám palce.
Mgr. Lucia Závacká