Dobrý večer prajem mám taký problém a neviem čo z tým mala som prvý krát pohlavný styk v januáry 4.1.2021 hneď ten mesiac som dostala normálne kramy na druhý mesiac mi meškali jeden deň urobila som si test a bol negatívny a na druhý deň kramy som dostala a v marci mi tiež meškali jeden deň a na druhý som dostala stále mám v hlave to že som tehotná a z priateľom som sa rozišla takze mám z toho strach a neviem čo mám robiť neviete mi niečo odporučiť nato :( vkuse mám hlave to že som tehotna a priateľa už nemám :(

Odpovedá: Hrčková & Kundrát
Dobrý deň,
túžba mať partnera, mať sa o koho oprieť, s niekým zdieľať svoj život je prirodzenou túžbou človeka. Po rozpade takého vzťahu prežívame bolesť, vyplavujú sa pocity smútku zo skončenej lásky, ale aj hnevu. Zo začiatku môže byť bolesť príliš silná, fakt rozchodu v začiatku popierame, udalosti neveríme. Preto sa môžu vyplavovať pocity, ktoré Vás držia v ilúzii vzťahu, v ilúzii tehotenstva. Zvyčajne táto etapa zakrátko prirodzene odznie a dostávame sa do ďalšej etapy v procese rozpadu vzťahu, ktorou je adaptácia na reálnu stratu. V téme straty lásky je dobré nechať bolestivé emócie plynúť. Majú svoju podstatu. Na takom prežívaní nie je nič nenormálne. Tváriť sa, že musíme byť silní formou „nesmútiť“ je paradoxne slabosťou. Zvyčajne sa podarí po pár mesiacoch prejsť ťažkými emóciami z rozchodu a tak si opäť nájsť svoje miesto v živote s novými plánmi.
Prajem veľa síl.
Alena Hrčková