Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
13,354 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Bolesť križov

    , Autor: matulka-c

    Pán doktor vcera som Vam pisala ze som v 9tt a mam niekedy pocas dna ruzovy vytok zabudla som sa ale opytat 2 den mam bolest krizov je to bezne v zaciatku tehotenstva alebo to nieje dobre v kombinacii s vytokom ? Mala by som ist k lekarovi?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, áno, môžu sa vyskytovať aj bolesti krížov. Samozrejme, pri akýchkoľvek ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

Podobné otázky

  • Môže to byť tehotenstvo

    , Autor: Juliša

    Dobrý večer,
    mám taký problém alebo skôr už chaos že neviem na čom som a ku gynekológovi mi je ešte trápne ísť.
    S manželom sa snažíme o ďalšie bábo a teraz ako mi mala prísť perióda tak nastali tehotenské príznaky ako bolesť pŕs bolesť krížov a pod bruškom biely hustý výtok ktorý pred očakávanou periódou bol vodnaty a naťahovaci tak isto bolesť hlavy a sem tam výkyvy točenie hlavy no menštruácia zatiaľ neprišla hoci mešká len druhý deň a tehotenský test mi ukazuje ducha ako sa tomu hovorí alebo skôr negatívny neviem to presne určiť no mne sa zdá že tam je // ale úplne slabá. Čo to môže byť? Ďakujem za odpoveď

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, tehotenský test má zmysel realizovať najskôr na 14. deň meškajúcej menštruácie. Odporúčam si to odsledovať a test realizovať o dva týždne. Nevylučujem, že ste tehotná, tehotenský test, ktorý je realizovaný priskoro môže byť falošne negatívny. Pre jednoznačné potvrdenie tehotenstva navštívte Vášho obvodného gynekológa, ktorý realizuje odber krvi na beta HCG.

  • Hrozná bolesť krížov

    , Autor: Sarus333

    Dobrý večer pán doktor mam podozrenie že mam infekciu močových ciest alebo zapal možno niečo s obličkami nakoľko dnes ráno som vstala zo strašnými bolesťami krížov a ide mi to do slabín je to neskutočná bolesť takú som mala pri infekcii močových ciest nemôžem sa postaviť zo stoličky priateľ ma musel celu cestu podopierať domov z kaviarne teraz som tak že sa nemôžem ani hýbať aj obliecť aj vyzliecť ma museli s mojou mamou idem zajtra k lekárke aby ma poslala niekam s týmto pri nadýchu to boli to hrôza myslite že ak sa to teraz podchyti neublíži to bábätku ? Ďakujem za odpoved

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, podľa opisu nepoznám žiadne informácie o Vašom tehotenstve. Infekcia močových ciest v tehotenstve má skôr vplyv na matku, ako na plod, a zaťažuje viac matku ako plod, ale samozrejme pri neliečenej infekcii to už vplyv na plod má. Na základe opisu sa Vám neviem vyjadriť, či sa jedná o uroinfekciu, alebo o neurologický, či ortopedický problém. Keďže nepoznám žiadne bližšie informácie, ani okolnosti, neviem sa Vám bližšie objektívne vyjadriť, ale každopádne odporúčam realizovať gynekologické vyšetrenie.

  • Bolesť krížov a podbrušku

    , Autor: Lucsy

    Dobrý deň, chcela by som sa Vás opýtať.
    Som asi v 7 týždni tehotenstva a dvakrát som potratila v 9 týždňi.
    Začala som krvácať asi ako slabšia menstruacia s tým že v tento termín mávam normálne menštruáciu a objavili sa aj sem tam slabšie bolesti v podbrušku a občas aj bolesť v krížoch, častý smäd a potom nutkanie na wc. Môže to byt niečo vážne alebo je lepšie byt v kľudovom režime. Prvé gynekologické vyšetrenie mám naplánované na 8 týžden tehotenstva. Dakujem Vám za čas a skorú odpoved.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, bez vyšetrenia, poznania výsledkov vyšetrení, či okolností, sa Vám takto neviem bližšie vyjadriť. Odsledujte si to, ak ale máte nepriaznivú gynekologickú anamnézu, odporúčam navštíviť Vášho obvodného gynekológa.

  • Môže to byť uhniezďovanie?

    , Autor: raketa016

    Dobrý deň, minulý mesiac som Vám písala o radu, že som mala ťažkosti ako by sa jednalo o tehotenstvo. Veru test mi vyšiel pozitívne, ale o pár dní na tom som dostala MS, čiže to bolo chem. tehu. Tento mesiac mám zas iný. MS som mala 30.8.2020 do 4.9.2020. Na začiatku som brala Clostilbegyt 5 dní a potom od 16 dňa Duphaston a aj ho berem. Tento mesiac som si začala aj merať bazálnu teplotu od 7 dňa. Do ovulácie som mala teplotu v rozsahu 36,28-36,5. Potom mi 12.9. teplota stúpla na 36,7 a na druhý deň 13.9. mi poklesla 36,62. Vtedy som aj mala bolesti z ovulácie. Od ovulácie teplota stúpala 36,87(14.9), 36,8(15.9.), 36,9(16.9.), 36,87 (17.9.), 36,98(18.9.), 36,93(19.9.), 37,0 (20.9.). Včera (21.9.) mi teplota poklesla na hodnotu 36,52 a dnes (22.9.) ráno znova stúpla na 36,9. Teplotu som merala každý deň o 5hod. ráno, kedy vstávam. Od 20.9. mám ťažkosti, že podvečer v nedeľu som dostala strašne kŕče a bolelo ma v podbrušku a začali ma bolieť kríže a aj nohy a bolesť krížov troška aj nôh mám doteraz. Môže sa ten jednodňový pokles teploty považovať za uhniezdenie?

    Prikladám aj stránku s grafom :
    http://www.womenzone.cz/uzivatelka/andrear016/grafy?c=-8586028684854775808

    Ďakujem za odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, áno, spomínané ťažkosti môžu byť spôsobené aj oplodnením a uhniezdovaním, rovnako tak môžu byť spôsobené folikulárnou tekutinou s prasknutého folikuly. Možností je viacero. Odsledujte si to. Pri meškaní menštruácie aspoň 14 dní si realizujte tehotenský test. V prípade zhoršenia zdravotného stavu navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Tehotenstvo?

    , Autor: Jat

    Dobrý deň,
    Spýtam sa, beriem antikoncepciu,pohlavný styk som mala 10.07. A krvácanie z vysadenia 16.07. Tehotenský test negatívny. To ma mätie, mám tehotenské príznaky ako bolesť krížov , rozšírené žily, stmavnuté prsné dvorce a tiež aj genitalie... dnes som bola na vyšetrenie z krvi Hcg moja hodnota bola 0.1 . Nerozumiem tomu.
    Môže to byť spôsobené antikoncepciu alebo tehotenstvom?
    Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, tehotná nie ste. Spomínané prejavy sú typické počas užívania hormonálnej antikoncepcie. Nemusíte sa obávať. Pokračujte v pravidelnom užívaní tabliet hormonálnej antikoncepcie.