Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
13,856 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Plodné dni

    , Autor: miriamas

    Dobrý deň prajem,
    chcela by som sa spýtať. Mám jedno dieťa. Pred tehotenstvom som mala menštruáciu v pravidelnom cykle cca 28 dní po trvaní 5 dní. Po tehotenstve sa mi cyklus trošku zmenil na cca 30 dní po trvaní 7 dní. Moja otázka znie, posunuli sa mi tým aj moje plodné dni , nakoľko krvácanie trvá cca o 2-3 dni dlhšie? (zmenou dĺžky cyklu áno, ale či je podstatná aj dĺžka krvácania)
    Ďakujem veľmi pekne za odpoveď
    Miriam

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň prajem,
    presne ako hovoríte, zväčša sa s predlžujúcim cyklom predlžuje aj prvá fáza menštruačného cyklu a teda k ovulácii dochádza cca 13-16 deň cyklu. Teda tieto dni by mali byť vaše "plodne" dni.

Podobné otázky

  • Tabletka po

    , Autor: Bianca27

    Dobrý večer, rada by som sa spýtala…Neberiem žiadny druh antikoncepcie, s priateľom sme mali dva dni za sebou nechrárený pohlavný styk (7,8.1), tabletu po som užila 8.1., plodné dni momentálne nemám. Je nejaká šanca, že otehotniem, nakoľko sa nám stala nehoda. Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ak ste tabletku núdzovej hormonálnej antikoncepcie užili včas, tehotenstvo je málo pravdepodobné. Do budúcna odporúčam používať niektorý typ antikoncepcie.

  • Bolesť v podbrušku a hnedý výtok

    , Autor: Aďkaa566

    Dobrý deň! Chcem sa opýtať nedávno som mala s priateľom nechránený styk, ale neurobil sa do mňa. Nemala som ani plodné dni. Menštruácia mi prišla a všetko prebiehalo v poriadku. Teraz (5 dni po menštruácii) ale pociťujem menšie bolesti v podbrušku a jeden deň som si všimla hnedý výtok, nijaké iné príznaky tehotenstva nemám. Myslíte že môže ísť o tehotenstvo?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, za predpokladu nechráneného pohlavného styku sa tehotenstvo nedá jednoznačne vylúčiť. Ak sa Vám však dostavila menštruácia, okolnosti nenasvedčujú tomu, že by ste mali byť tehotná. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Pre jednoznačné vylúčenie tehotenstva, ako aj pri pretrvávaní ťažkostí, či v prípade nejasností, navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Sex 2 krát po sebe

    , Autor: More

    Dobrý deň, Mňa by zaujímalo ci sa dá takto otehotnieť. S manželom sme mali sex 2 krát po sebe hneď s kondómom. Prvý krát sa do mňa neurobil a vyhodil kóndom potom si nasadil druhý a neurobil sa do mňa. Je možné že otehotniem? Plodné dni som nemala a mali sme dosť hrubý kóndom.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, za predpokladu chráneného pohlavného styku je pravdepodobnosť tehotenstva malá, bez ohľadu na to, či došlo k ejakulácii alebo nie.

  • Tehotenstvo?

    , Autor: Anonym00

    Dobrý deň pán doktor, mala som tento mesiac dva krát chránený pohlavný styk bolo to asi mimo plodne dni. Lenže je mi dosť zle od žalúdka a bolia ma kríže. Je možnosť žeby som otehotnela? Alebo si to môžem nahovarať. Menštruáciu mam dostať o 5 dni. Dakujem za odpoveď

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, za predpokladu, že ste mali chránený pohlavný styk, tehotenstvo nepredpokladám. Tehotenský test má zmysel realizovať najskôr na 14. deň meškajúcej menštruácie. Odsledujte si to. Pri akýchkoľvek ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Ellaone

    , Autor: Petrasilery

    Dobrý deň chcela by som sa opýtať 2.11. mi skončila menštruácia a 6.11. som mala nechránený pohlavný styk cez plodné dni ,do 8-9 hodín po som užila ellaone , momentálne cítim divný tlak na podbrušku a bolesť krížov , predčastnú menštruáciu po užití tabletky som nedostala - chcela by som sa opýtať, či je možne , že sú to stále príznaky po tabletke alebo je možné , že budem tehotná a tabletka nezabrala

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, užitím tabletky núdzovej hormonálnej antikoncepcie väčšinou dôjde k znepravidelneniu menštruačného cyklu, bolesti v podbrušku a krížov charakteru menštruačných sa môžu tiež vyskytovať. Za predpokladu správneho a včasného užitia tabletky núdzovej antikoncepcie je pravdepodobnosť tehotenstva malá. Odsleduje si to.