Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
11,690 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Bolesti v podbrušku

    , Autor:

    Dobrý deň. Chcela by som sa spýtať, 10 dní som brala antibitoiká Doxyhexal(predpísané od dermatologičky na akné, nedostatok ženského hormónu a vyšší testosterón), dostala som menštruáciu a po niekoľkých hodinách som dostala nezvyčajné silné krčovité bolesti v podbrušku, zostala som blédá na odpadnutie a začala som zvracať a prehánať ma.(Pred tým nikdy som nemala takéto príznaky menštruácie). Čítala som vedľajšie účinky zápala hrubého čreva, ale po dobu 10 dní som bola v poriadku až v deň ked som dostala menštruáciu tak som sa chcela spýtať či to mohlo mať negatívny vplyv.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, spomínané ťažkosti patria tiež medzi nežiadúce účinky spomínaných antibiotík, nástupom menštruácie sa mohli v organizme spustiť reakcie vedúce k spomínaným prejavom. Áno, niekedy sa môžu nežiadúce účinky prejaviť až po istom čase užívania, respektíve až po doužívaní. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného lekára. Nemusí sa jednať vôbec o gynekologický problém. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť.

Podobné otázky

  • Pluzgier??

    , Autor:

    Dobry den. Uz dlhodobo mam gynekologicke problemy, svrbenie, bolesti v podbrusku a krizoch, trapim sa uz prakticky 2 roky. Teraz momentalne beriem 17 den doxyhexal na ureaplasmy. Avsak vsimla som si ze uz dlhodobejsie na pravej strane velkych pyskov mam akoby pluzgier. Je taky vacsi, priemer asi 1cm. Vôbec nemizne a mam aj bolesti na tej pravej strane. Rozmyslala som ci nemoze ist o genitalny herpes kedze mavam svrbenie aj v okoli konecnika. Ale ja uz tam mam dlhodobo ten pluzgier asi aj mesiac. Keby to bol genitalny herpes tak by to asi zmizlo nie? Inak som vsetky kultivacie mala v poriadku iba tie ureaplasmy sa zistili. Ďakujem za prípadnú odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, bez videnia nálezu sa Vám takto neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odporúčam navštíviť Vášho obvodného gynekológa, ktorý na základe vyšetrení stanoví príčinu Vašich ťažkostí a určí další postup.

  • Gynekologické problemy

    , Autor: Daska

    Dobrý večer prajem, chcem sa spýtať po pohlavnom styku som začala krvácať, išla som ku gynekologičke a tá mi z vyšetrení zistila, že mám v tele nejakú pohlavnú infekciu neviem presne ako sa to volá, a dala mi antibiotika Doxyhexal200 a mám také bolesti v podbrušku také kŕče ako pred menštruáciou, a ešte mám aj hnačky môže to byť tými antibiotikami alebo tým, že mám v tele zápal? A ešte mi zistila že mám v moči viac bielkovín, to je zlé? A keď teraz beriem aj antibiotika aj antikoncepciu tak antikoncepcia účinná nebude kvôli antibiotikám.? Ďakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, predpokladám, že sa jedná o chlamýdie. Užívané antibiotiká Doxyhexal nepatria do skupiny antibiotík, ktoré znižujú účinok hormonálnej antikoncepcie. Ak užívate tabletky hormonálnej antikoncepcie pravidelne , tehotná by ste byť nemali. Bolesti v podbrušku, ako aj hnačky môžu predstavovať vedľajšie, či nežiadúce účinky. K bielkovinám v moči sa Vám neviem bližšie vyjadriť. Pri akýchkoľvek nejasnostiach alebo ťažkostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Gynekologické problémy

    , Autor: Daska

    Dobrý deň prajem, chcem sa spýtať včera som mala pohlavný styk s partnerom, počas sexuálneho styku som trocha krvácala a odvtedy mám také mierne bolesti v podbrušku, antikoncepciu beriem už druhý rok. Menštruáciu mám mať o 2 týždne. A pohlavný styk som mala po ôsmich mesiacoch nemohlo by to byť aj tým? Ku gynekologičke sa mám objednať?. Ďakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ak užívate tabletky hormonálnej antikoncepcie pravidelne, tehotenstvo je veľmi málo pravdepodobné. AK ste nemali pohlavný styk dlhšiu dobu, špinenie po styku a mierne bolesti v podbrušku sa pár dní po styku môžu vyskytovať. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí, ako aj v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Problém

    , Autor:

    Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať.
    Nebola som ešte u gynekológa, mám 20 rokov.
    Pretože som sa bála ale keď dostanem menštruáciu tak ju mám slabú a iba 2-3 dni. Mávam bolesti v podbrušku na ľavej strane a veľmi často chodím na wc močiť. Môj obvodný doktor povedal, že v moči nič nie je, že netreba ísť na urologiu. Že skôr to môže byt niečo z gynekologického hľadiska. Nevydržím ani hodinu bez toho aby som nešla na wc. To isté aj v noci. Neviete mi poradiť co by to mohlo byt ked aj ta menštruácia je slabá a krátka???

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, takto sa Vám neviem bližšie vyjadriť. Je vhodné navštíviť obvodného gynekológa, ktorý na základe vyšetrení určí možnú príčinu Vašich ťažkostí a stanoví ďalší postup.

  • Bolesti v podbrušku

    , Autor:

    Dobrý deň, chcela by som sa opýtať.
    Keď máme s partnerom pohlavný styk tak to bolí, mám aj hustý biely výtok a často chodím na WC (cikať) aj zapáchajúci moč mám.. Viete mi nejako poradiť že čo to môže byť? Či by sa jednalo o zápal vaječníkov alebo nie?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, môže sa jednať o zápal močových ciest v kombinácii so zápalom v pošve. Takto sa však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí odporúčam navštíviť Vášho obvodného gynekológa.