Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
13,341 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Hnedý vytok

    , Autor: tapa

    Dobry den, chcem sa opýtať mám taký problém že nejakých 6 mesiacov mi stále zvykla meskat menstruacia. A posledné 3 mesiace mi neprišla ale namiesto toho mavam tmavohnedy vytok každé 2 týždne ktorý trvá približne 4 dni. Tehotná nie som. Čítala som že na úpravu menstruacneho cyklu pomáha alchemilkovy čaj takže si ho robím dvakrát denne ale čisté bylinky a z nich si robím caj. Vedeli by ste mi s tým poradiť?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, nepoznám všetky okolnosti, napr. Váš vek, ťažko sa mi je objektívne sa vyjadriť. Áno, alchemilka, ako prírodný bylinný prostriedok sa používa na úpravu menštruačného cyklu, nie stále však prírodné produkty pomôžu vyriešiť problém. Odporúčam navštíviť obvodného gynekológa, ktorý na základe aj USG vyšetrenia odporučí ďalší postup eventuálne nasadí liečbu.

Podobné otázky

  • Meškajúca menštruácia

    , Autor: Lora1586

    Dobrý deň..chcela som sa opýtať prečo mi môže meškať menštruácia pokiaľ som mala len análny styk ale neurobil sa tam ale predtým omylom párkrát prešiel po vagíne ... ale vaginálny zatiaľ nie..mešká mi už asi 4 deň aj keď mám niekedy hnedý výtok ..

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, za predpokladu, že ste mali iba análny pohlavný styk, tehotná za daných okolností nebudete. Odsledujte si to. Pri akýchkoľvek ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvofneho gynekológa.

  • Hnedý výtok

    , Autor: Lora1586

    Dobrý deň..rada by som sa opýtala na jednu otázku...s priateľom som mala análny styk.. párkrát prešiel po v*gine ale nezašiel dnu a ani sa tam neurobil...ale tretí deň mi mešká menštruácia a mám len hnedý výtok ..môže to byť zo stresov alebo že som tehotná?alebo tam šanca tehotenstva ani není?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ak ste nemali nechránený vaginálny pohlavný styk, tehotná uvedeným spôsobom nebudete.

  • Menštruácia mimo cyklu

    , Autor: BARBORA23

    Dobrý deň ,už rok mám problémy s menštruáciou ,mávam menštruáciu mimo svojho cyklu ,väčšinou období plodných dní . Podľa dr. Mám všetko poriadku ,dala mi lieky užívam 2x1 estrofem , a 2x1 duphaston . Stane sa ,že jeden mesiac nemám medzi a druhý mesiac mám menštruácii medzi ,niekedy je to len taký hnedy výtok . Idem už aj 6 x na kontrolný ster pretože mi nevychádza ,mi ho nevyhodnotia lebo mám zmiešanú mikroflóru . Viete mi poradiť ? Či mi nechýba nejaký vitamín alebo niečo ? Chcela som užívať Bkomplex ,mohlo by to mať s nejakým vitamínom súvis ? Snažíme sa už aj u druhé dieťa vyše pol roka , aké myslím ,že skrz toto moje mimo krvácanie to nejde . Ďakujem za odpoveď .

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, špinenie, krvácanie, či bolesti v období ovulácie sú pomerne časté, jedná sa o ovulačné krvácanie, či ovulačnú bolesť, ktorá väčšinou trvá iba pár dní, dva, či tri. Ak nemáte žiadne iné ťažkosti, nie je nutné to riešiť. Čo sa týka výteru, neviem sa Vám takto bližšie vyjadriť k "zmiešanej mikroflóre". Na podporu pošvovej mikroflóry si môžete aplikovať vaginálne probiotiká. Pri snažení otehotnieť odporúčam pravidelný nechránený pohlavný styk, aspoň 2 - 3 krát týždenne, počas celého cyklu okrem menštruácie, nie len v čase očakávanej ovulácie.

  • Tmavohnedy výtok

    , Autor: Aduszia

    Dobrý deň pred týždňom som bola u gyn na spustenie menštruácie a predpísala mi tu antiku Gefemin na úpravu menštruáciu. V pondelok som som mala bolesti v podbrušku šla som na wc a hnedy výtok až taky tmavohnedy, čierny. Cez noc vôbec nič ráno som vstala s čistou vložkou. Vôbec tomu nechápem ešte som to nemala, antiku beriem už druhý krát a pri tej prvej som toto vôbec nemala. Menštruácia mi meskal 2 mesiaca tak som očakávala že to bude silné.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, počas užívania hormonálnej antikoncepcie, hlavne v jej začiatkoch, sa môže špinenie, či nepravidelné krvácanie vyskytovať. Odsledujte si to. Pri ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Spinenie po kyrete

    , Autor: Še

    Dobry den. Pred 5 tyzdnami som musela podstupit kyretaz kvoli vvch plodu v 14tt. Po dvoch tyzdnoch od zakroku mi pani Dr. pichla injekciu na stiahnutie maternice. O dva tyzdne na to bolo na uzv vsetko v poriadku. O dalsi tyzden (30. den po zakroku) som dostala menstruaciu, ktora trvala ako vzdy tri dni. Teraz styri dni po poslednom dni krvacania som mala po utreti hnedy vytok. Co to moze znamenat? Je to v poriadku alebo mam radsej navstivit opat Dr? Dakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, niektoré ženy špinia niekoľko dní pred menštruáciou, niektoré niekoľko dní po menštruačnom krvácaní. Takto sa Vám bližšie objektívne vyjadriť neviem. Odsledujte si to. Pri ťažkostiach alebo nejasnotiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.