Poradňa gynekológa a pôrodníka

Poradňa gynekológa a pôrodníka
20,923 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij, MPH, ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

 

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa a pôrodníka
  • Pobolievanie klbov

    , Autor: odbornik6

    .Dobra den pani Doktorka,
    mam 40r a som bez deti.uz asi 1.5 r mam problem s menstruaciou. Trvala aj 2 tyzdne a bola silna. Lekarka nasadila a skusala roznu HA no moje telo velmi zle reagovalo a vzdy po 1 davke som si musela dat prestavku. teraz sa to trochu ukludnilo. Perioda je ca 24dni a trva 5 dni.HA neberiem.Ale v poslednom case (asi 2-3 mesiace) mam lahke pobolievanie klbov alebo kosti. Posledna davka HA bola v auguste 2012, pocas posledneho 1/2 roka som pribrala 3 kg.Tehotna nie som. Je mozne ze telo sa zbavuje "chemie" alebo to moze suvisiet s ovulaciou? Vsetky vysetrenia boli ok. Dakujem pekne za Vasu odpoved.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij, MPH

    Dobrý deň,
    nerozumiem celkom presne čo je vlastne vaša otázka. Ak sa pýtate či pobolievanie kĺbov súvisi s užívaním resp. neužívaním antikoncepcie, tak nie, nesúvisí. Ide skôr o ochorene pohybového aparátu, pátrajte po zlých pohybových návykoch, suvisí t tiež s hmotnosťou či vekom. V období perimenopauzy, teda v období okolo prechodu, môže dojsť k podobným poruchám cyklu, jeho predĺženiu, vynechaniu či skráteniu.