Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
14,899 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Krvavý výtok

    , Autor: michaelaa

    Dobry deň,
    pred pár dňami som navštívila svojho gynekológa s tým, že som mala bolesti v podbrušku a krvavý výtok. Podľa vyšetrení mi povedal, že nevidí žiadny zapal, výtok a podľa sona sú vaječníky v poriadku. Dal mi tablety Polygynax na preliečenie možného zápalu. Zobrala som zatiaľ 3 tablety avsak krv je stále silnejšia (nie je to menstruacia). Mám tablety prestať užívať? Viete mi poradiť, z coho by tá krv pripadne mohla byt?
    Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, príčin špinenia môže byť viacero. Ak ste v obdobi ovulácie, môže sa jednať aj o ovulačné špinenie. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Ak sa po začatí liečby zhoršil stav, s liečbou prestaňte a informujte alebo navštívte Vášho obvodného gynekológa.

Podobné otázky

  • Zapal a krvavý vytok

    , Autor: Lenita

    Dobrý deň pred 4 dňami sa mi objavil hnedasty/žltobezovy nie výrazne zapáchajúci vytok ale v dosť veľkom množstve. Mierne svrbenie som pociťovala. Kúpila som si jenamazol krém a deň po aplikovaní som doobeda spozorovala vo vytoku aj krv a dostavili sa aj občasne bolesti na pravej strane v podbrušku, s tým že svrbenie už prestalo a ani výtok už nie je v takom množstve. Mohla byt krv len sprievodny faktor tela pri zbavovaní sa choroby? Mám 12 dni do menštruácie a teliesko IUB. Gynekológa mám 300 km od bydliska keďže študujem a pracujem mimo.
    Ďakujem za odpoveď

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, krvavý výtok môže byť prejavom vedľajších, či nežiadúcich účinkov krému Skúste si realizovať desaťdňovú kúru vaginálnymi probiotikami. Pri pretrvávaní ťažkostí však bude potrebné navštíviť gynekológa.

  • Krvavý výtok pri používaní polygynax

    , Autor: AMB

    Dobrý deň, začala som užívať polygynax. Užívam už 6 dní a druhy deň ráno po zobudení mávam trochu krvavý výtok alebo niekedy aj počas dňa. Mam z toho obavy, užívam to kvôli e.colli, tehotná nie som. Mam taktiež hormonálnu antikoncepciu drovelis kvôli nízkej hladine estrogénov. Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, je možné, že špinenie, či krvavá výtok je spôsobený vplyvom hormonálnej antikoncepcie. Takto je ťažké sa bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Polygynax si aplikute celkovo 7 dní, následne si realizujte desaťdňovú kúru vaginálnymi probiotikami.

  • Ovulacia ?

    , Autor: Lula17

    Dobrý deň pán doktor, chcela by som sa opýtať. Mám 31 rokov zatiaľ bezdetna pribúdajúcim vekom začínam pociťovať bolesti pri ovulácii podľa tabuliek ju mám presne vtedy kedy mám aj symptómy. Začalo to asi pred rokom gyn povedalá že je všetko v poriadku že môžem byt rada že takto sa ovulacia prejaví. Ale posledné dve ovulácie aom začala jemne krvácať respektíve vo výtoku sa objavila aj krv alebo hnedý výtok nie veľa ale bolo to vždy po použití toalety na papieri. Momentálne mám ovulaciu zase a výtok bol plny krvy po silovom cvičení v posilňovni potom ešte raz po utreti po wc jemne krv na zľakla som sa pretože krvavý výtok som nikdy nemala neviete či to môže ovplyvniť ta posilňovňa alebo mám volať dr? Bolesti nemám respektíve jemne ako vždy pri ovulácii. Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ovulačné špinenie, či ovulačné bolesti sa síce nevyskytujú u každej ženy, ale nie je to nič nezvyčajné a je to pomerne normálna súčasť menštruačného cyklu. Samozrejme, zmena životného štýlu, či cvičenie majú na menštruačný a ovulačný cyklus vplyv. Odsledujte si to. Podľa mňa sa nemusíte znepokojovať.

  • meškanie menštruacie

    , Autor: Misuls1232

    Dobrý deň.. začali sme sa snažiť tento mesiac o dieťa, menštruacia mi meška 4 dni, tehotensky test som mala negatívny, mam citlive prsia uz 12 deň a krče v podbrušku a dnes ma bolelo brucho ako lebx mala prisť ms a mala som len hnedý výtok s troškou krvy potom zase chvilku nič a ku večeru krvavy výtok neje to krv ako u menštruacie ale čista nez nejakych častic.. mam sa objednať k doktorke či mal este počkať..

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, tehotenský test má zmysel realizovať najskôr na 14. deň meškajúcej menštruácie. Tehotenstvo sa ale podľa opisu vylúčiť nedá. Odsledujte si to. Pre jednoznačné potvrdenie alebo vylúčenie tehotenstva navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Posledné 3 dní krvavý výtok

    , Autor: Lc

    Posledné 3 dní slabý krvavý výtok . Citim ako keby som mala menštruáciu ale nemám iba slabý krvavý výtok.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, takto bez poznania bližších informácií, či okolností sa Vám neviem bližšie objektívne vyjadriť. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.