Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
13,817 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Tehotna

    , Autor: Kari

    Dobrý deň chcem sa opýtať čo robiť aby som hneď po pohlavnom styku otehotnela potrebujem aby ste mi poradili ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, stačí mať nechránený pohlavný styk, môžete skúsiť vyložiť nohy alebo iba ležať aspoň polhodinu po pohlavnom styku.

Podobné otázky

  • Menzes

    , Autor: Liliana mateova2

    Dobrý deň . Chcela by som sa spýtať , či je normálne mať menzes keď som tehotná? robila som si test , niekoľko testov všetko vyšlo pozitívne najprv som začala špiniť menzes mi meškal 5 dní. A potom som začala krvácať. A krvacam už piati deň najprv , normálne ako pri menštruácii a teraz už tak slabšie ale raz do dňa je to normálny krv. Bola som u doktora ale ešte nebolo vidno. A z krvi tiež vyšlo,že som síce že ešte je slabé ale je pozitívne. Mám sa báť ? Že toľko krvacam mám ísť 27.1 na kontrolu ale ja sa už tak bojím. Že je to potrat. Ďakujem pekne za odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, nejedná sa o menštruáciu, ale môže sa jednať o špinenie spôsobené tvorbou cievnych prepojení medzi stenou maternice a choriónom, teda implantačné špinenie. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Je kľudne možné, že všetko bude v poriadku. Postupujte podľa odporúčaní Vášho obvodného gynekológa.

  • Antikoncepcia

    , Autor: Kiki269

    Dobry deň beriem antikoncepciu aidee a chcem dá opýtať keby som zostala tehotná v novembri dostavalo by sa mi krvácanie v decembri a v januari?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, áno, aj keď je žena tehotná, môže sa v prvých týždňoch vyskytovať krvácanie pripomínajúce menštruáciu. Ak však užívate hormonálnu antikoncepciu, za predpokladu pravidelného užívania tabliet hormonálnej antikoncepcie je tehotenstvo veľmi málo pravdepodobné.

  • Krvacanie

    , Autor: Katka 23

    Dobry vecer prajem , chcela by som Vas poprosit. Mam dobru kamaratku , ma 40 rokov , od mladosti ma hormonalny problem , nedostane menstruaciu bez antikoncepcie. V 17 rokov dostala prvy krat aj posledny , odvtedy uziva antikoncepciu. Oznamili jej , ze antikoncepcia ma 3 fazovu , jej nahradza vajecniky abude mat problem z otehotnenim. 23 rokov uziva antikoncepciu , menstruaciu ma tak 3 dni. Len stalo sa jej , ze cely mesiac oktober krvacala- spinila , jej gynekologicka , bola PN a ona nesla zastupujucej , pockala si na svoju. Samozrejme , ze urobila chybu. Krvacala- spinila cely mesiac oktober , potom sa to samo zastavilo a na druhy mesiac november dostala uz normalne menstruaciu. Ku svoje gynekologicke sa dostala az teraz v decembri. Bola vysetrena a gynekologicka povedala , ze je v poriadku. Medzi recou jej ale povedala , ze to mohlo byt z viacerych dovodov prechladnutie , tehotenstvo... Prosim Vas , je mozne , ked ma hormonalne problemy a uziva antikoncepciu , uz dlhe roky aby zostala tehotna ?
    Dakujem Vam.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, za predpokladu pravidelného a správneho užívania tabliet hormonálnej antikoncepcie je tehotenstvo málo pravdepodobné. Obvodný gynekológ vie jednoznačne vylúčiť tehotenstvo odberom krvi na beta HCG.

  • Gynekologicke problemy

    , Autor: daska-2

    Dobry, chcela som sa spytat od dnes mam take pichave bolesti v podbrusku v pravom aj v lavom vajecniku, a casto chodim na wc na malu neviete co by to mohlo byt? Nemam ani ziadmy vytok, ani tehotna nie som, ani ovulaciu nemam nakolko beriem HAK. Dalsiu menstruaciu budem mat az 5.1 ale to je este velmi skoro aby som mala PMS nie? Mam take bolesti ako pred menstruaciou, dakujem pekne za odpoved.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, je možné, že ste prechladnutá. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Gynekologicke problemy

    , Autor: Dada55

    Dobrý, chcela som sa spýtať minulý mesiac som nemala vôbec menštruáciu, tento mesiac mi teraz skončila v piatok, a dnes som dostala také slabé krvácanie? A dnes som začala v novom blistre antikoncepcie, je to v poriadku aj keď mám teraz také špinenie? A pobolieva ma troška podbruško, tehotná nie som, Ďakujem za odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, na základe Vášho opisu mi nie sú známe všetky okolnosti, preto sa Vám neviem bližšie objektívne vyjadriť. Počas užívania hormonálnej antikoncepcie s avšak krvácanie z vysadenia nemusí dostaviť stále, rovnako tak sa môže vyskytovať špinenie prakticky aj počas celého cyklu. Odsledujte si to. Pri nejasnostiach alebo ťažkostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.