Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
6,225 otázok , Gynekológ

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v 1. súkromnej nemocnici Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

 

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

  • Otázka

    , Autor: Kvietok

    Dobrý deň, mám 23 a chcela by som sa opýtať či je to normálne mať vnútri vagíny do biela zafarbený hlien bez zápachu a vnútri byť necitlivá, necítiť v nej pohyb prstov, vnútorné steny vôbec necítia žiaden dotyk ani pohyb. Za odpoveď ďakujem.

    Odpovedá: Gynekológ

    Dobrý deň, pošva normálne produkuje číry až mierne skalený hlien, bez zápachu. Čo sa týka citlivosti pošvy a prípadného vaginálneho orgazmu, nie je u každej ženy prítomný. Dokonca niektorí sexuológovia tvrdia, že neexistuje, že vždy sa jedná o clitoridálny orgazmus, že je pri sexe clitoris dráždený a vzruchy sa prenášajú do pošvy. Popisovaný je tzv. G bod, zdurenie žliazok okolo močovej rúry niekde pár centimetrov za pošvovým vchodom, ktorý dá sa dráždiť prstami. Ak však v pošve ani pri bežnej intímnej hygiene necítite žiadne dotyky, odporúčam návštevu gynekológa za účelom vylúčenia hormonálnej alebo neurologickej príčiny.

Podobné otázky

  • ofloxin

    , Autor:

    Dobrý deň, užívam antibiotika Ofloxin už 6. deň (2. denne) na zápal močového mechúra, zatiaľ mi nezabrali. Mám ísť k lekárovi požiadať o iné, alebo mám ešte počkať? Ďakujem za odpoveď

    Odpovedá: Gynekológ

    Dobrý deň, toto je skôr otázka na urológa. Ak však užívate antibiotiká už 6. deň a nepociťujete úľavu ani zlepšenie, navštívil by som lekára.

  • Nezelane tehotenstvo

    , Autor:

    Dobry den. 3.7 som bola na UPT, pan doktor mi povedal ze pohlavny styk po 2-tyznoch s prezervativom mat mozem. Tak som aj mala v sobotu 20.7 kedy nam s priatelom praskol prezervativ a uzila som po 10h tabletku po. Bohuzial to iste sa stalo v utorok 23.7 kedy opät praskol prezervativ a nasledne som opät do 30min uzila tabletku po. Viem ako funguje tato tabletka je mi jasne ze mi rozhadze hormony a ze sa nemoze uzivat casto a najmä v taktom kratkom case po sebe. Otazka znie ci je pravdepodobnost ze mozem byt opät tehotna ? Po takom zakroku je to mozne s tym ze som uzila dve tabletky po? Antikoncepciu mam v plane samozrejme zacat brat ako dostanem menzes. Vdaka

    Odpovedá: Gynekológ

    Dobrý deň, za daných okolností je pravdepodobnosť tehotenstva veľmi malá. Do budúcna by som sa podobnému užívaniu záchrannej antikoncepčnej tabletky vyhol.

  • otazka

    , Autor: fragola

    Dobry den..Chcem sa spytat ci je normalne mat po potrate slabsiu menstruaciu?Moze sa zmenit jej intenzita ? Som 7 mesiacov od kyretu a odvtedy ju mavam slabsiu...Napadlo ma ci nemam nahodou poskodenu sliznicu maternice ale na sone u gynekologa bolo vsetko v poriadku..Teraz naposledy mi robil aj 3D sono a vraj je vsetko ok..Nechcel mi predpisat ani lieky na upravu menstruacie..Uz asi 4 mesiace sa snazime so sucasnym partnerom o dieta a zatial nic ( prvy krat sa podarilo po cca 2-3 mesiacoch) s byvalym partnerom som bola tehotna 2 krat a podarilo sa hned..Zacinam trosku panikarit ci sa niekde po tom poslednom potrate nemohla stat chyba? Dakujem za odpoved.Pekny den

    Odpovedá: Gynekológ

    Dobrý deň, áno, pôrodom, potratom alebo operačným zákrokom v maternici môže dôjsť k zmene intenzity menštruačného krvácania. Ak je na USG všetko v poriadku, pokračujte v intenzívnej snahe otehotnieť (aj každý deň, dva). Pri neúspešnej snahe otehotnieť viac ako rok bude vhodné navštíviť Centrum asistovanej reprodukcie. Treba povedať, že s vekom klesá šanca na otehotnenie, preto neporovnávajte predošlé otehotnenia.

  • Otazka

    , Autor: fragola

    Dobry den pan doktor.. Chcem sa spytat co okrem predmenstruacneho syndromu a tehotenstva moze ovyplyvnovat napatie a zvacsenie prsnikov?? Menstruaciu som dostala slabucku iba take hnede spinenie. Na treti den som uz nic nemala. Po poslednej kyretazi mavam takyto slaby menzes. Pred menstruaciou som citila take naliatejsie prsia co sa mi stava fakt malokedy. Potom sa dostavilo spinenie, a teraz po asi 3 dnoch citoim opat napatie v prsiach alebo obcas v jednom, potom druhom.Su vacsie, naliatejsie ale nebolia ma.. Moze to byt vykyvom hormonov alebo v com moze byt problem?? Dakujem za odpoved

    Odpovedá: Gynekológ

    Dobrý deň, prakticky ste si už sami odpovedali. Po zákroku alebo aj po pôrode môže dôjsť k zmene intenzity ako aj charakteru menštruácie. Niektoré lieky alebo hormonálne výkyvy môžu spôsobiť pnutie v prsníkoch. Treba určite vylúčiť tehotenstvo. Odsledujte si to, pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa, ktorý na základe vyšetrenia, USG ako aj odberu hormonálneho profilu stanoví ďalší postup.

  • Cista na váječniku

    , Autor:

    Dobrý deň ja som vám písala v predošlých otázkach, mám cistu môj gynekolog cakal kým mi príde menstruacia, niečo sa im nezdalo na výsledkoch tak povedal že mám čakať, ďalšia vec je tá že menstruaciu som dostala už krvacam vyše týždňa je strašne silná, no ale ako ďalšie včera som dostala vysoké horúčky, bolesť na váječniku kde mám cistu, boli ma celé telo taká oslabená imunita mi to príde mám utekať na pohotovosť alebo čo mi poradíte? Ďakujem

    Odpovedá: Gynekológ

    Dobrý deň, ak spomínané ťažkosti budú pretrvávať, určite navštívte gynekologickú pohotovosť, môže sa jednať aj o obtočenie vaječníka okolo vajíčkovodu, ako aj o iné možnosti. Takto sa však neviem objektívne vyjadriť ako k už v predošlých otázkach spomínanému USG nálezu cysty na vaječníku, tak aj k terajšiemu zdravotnému stavu a tým Vám pomôcť.