Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
12,306 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Tabletky a výtok

    , Autor: Ami

    Dobrý deň. Pred mesiacom som začala užívať Dinorette antikoncepciu a v podstate nemam s ňou problém len to že mam zvýšený výtok a špinenie medzi menštruaciami. Sem tam, len veľmi zriedka mam slabe pichanie v podbrušku. Čo s tým mam robiť? Jemný výtok som mala aj predtým ako som začala užívať antikoncepciu a aj jemne svrbenie. A ak mam isť na vyšetrenie mam poslať aj svojho partnera? Ďakujem za odpoveď. :)

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň,
    v prvom rade absolvujte vyšetrenie vy, následne podľa výsledkov pošlete na prípadne vyšetrenie aj partnera.