Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
12,390 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • liek

    , Autor: Lily

    Dobrý deň,
    začnite opäť užívať azithromycin v azithromycin ktorý mám užívať 3 dni potom týždeň pauza a znova 3 dni po 1 tablete. Chcem sa teda spýtať keď som ho začala užívať v nedelu a budem ho brať do utorka...kedy mám začať s užívaním ďalšieho balenia?... opat v nedelu alebo v utorok večer? poprípade v stredu?...aj keď je to možno banálna otázka, pre istotu sa pýtam lebo popri tom beriem este ant. doxyhexal...
    ďakujem za odpoveď

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň,
    začnite opäť užívať azithromycin v utorok.

Podobné otázky

  • Lieky v 28tt

    , Autor:

    Dobrý deň, rada by som sa poradila ci je kombinácia tabletiek Clotrimazol AL 100 a krému candibene bezpečná v 28tt. Môj lekár má momentálne dovolenku a tak som narýchlo vyhľadala pomoc u druhého doktora nakoľko už týždeň pociťujem rezanie, svrbenie opuch a začervenanie v dolných partiách. Pan doktor bol veľmi zlatý a ochotný pomôcť ale lieky mi predpísal len na základe opisu môjho problému bez vyšetrenia vzhľadom na situáciu. Som prvorodicka a tak mám trochu obavy ci to nemôže uškodiť dieťatku. Po každej aplikácií pociťujem miestami totiž vystúpenie a tvrdnutie bruška. A tiež cítim mierny tlak v podbrušku. Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, spomínané preparáty si aplikovať môžete. Po doužívaní si môžete urobiť kúru vaginálnymi probiotikami, ktoré obnovia prirodzenú vaginálnu mikroflóru. Pri pretrvávaní ťažkostí ako aj v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • zápal

    , Autor:

    Dobrý deň, pán doktor, chcela by som Vás poprosiť o radu. Som 7 mesiacov po pôrode (nekojím, menštruáciu mám pravidelne). Pred pár týždňami som cítila gynekologické problémy - bolesť pri pohlavnom styku, svrbenie pri vchode do pošvy. Bola som ta výter u gynekologičky, vyšiel mi pozitívne stafylokok. Brala som antibiotickú liečbu - čípky do pošvy a krém zvonku. Lekárka mi povedala, že táto liečba určite zaberie. Lenže po pár dňoch znova pociťujem svrbenie a dyskomfort. Mohlo sa stať, že antibiotiká nestačili? Je niečo z voľnopredajných liekov, čo by mi mohlo pomôcť? Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, môže sa u Vás jednať o bakteriálnu vaginózu, ktorá je po užívaní antibiotík u žien pomerne častá. Skúste si realizovať vaginálne výplachy Cloginom alebo Rosalginom a aplikujte si vaginálne probiotiká. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, tehotenstvo do 10. týždňa je založené na princípe, že embryo sa alebo uchytí a prosperuje a nemajú na neho vplyv vonkajšie faktory, lieky, žiarenie, .... alebo je nejakým spôsobom poškodené, či náchylnejšie a dôjde k potratu, či už vo forme zamlčaného potratu alebo spontánneho.

  • Vaječníky

    , Autor:

    Dobrý den môžu ma bolieť vaječníky pri užívaní norethisteron..užívam tretí deň..ráno a večer jednu tabletku..mám ich užívať 14 dní...mám 49 rokou...ďakujem za odpoveď...

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, áno, počas užívania lieku sa môžu vyskytovať bolesti v podbrušku. Odsledujte si to. Pokračujte v pravidelnom užívaní. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Výtok a bolestivé prsia

    , Autor:

    Dobrý deň ,
    Môžete mi prosím poradiť . Mala som veľmi slabú menštruáciu dva dni,potom dva dni nič a potom zas slabý hnedý výtok občas s krvou,hlavne keď som sa po použití toalety utrela.Len pár dní pred menštruáciou ma začali bolieť prsia a bolia stále,je to už viac ako dva týždne.Bola som u gynekológa, povedala by som,že len povrchne mi vyšetril prsia a povedal,že sú napnuté.Predpisal mi tabletky Chlormadinon a progestogel na natieranie prsníkov.Su to názvy liekov v Nemecku.Velmi ma prekvapilo,že neurobil napríklad ultrazvuk nakoľko lekár vie,že sa už dlhší čas snažíme o bábätko a viem,že sa stáva,že aj v prvých mesiacoch tehotenstva je možné mať takéto problémy.Hnedy
    výtok síce prestal,ale prsia stále velmi bolia .Mam naďalej brať lieky alebo požiadať lekára o ďalšie vyšetrenie?
    Srdečne ďakujem za odpoveď
    Lubi.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, nepoznám síce žiadne bližšie okolnosti, ani informácie, ale za predpokladu, že sa nedá vylúčiť tehotenstvo a vo vzťahu k meškajúcej menštruácii je USG vyšetrenie štandardne realizované. Odsledujte si to. Samozrejme, pri akýchkoľvek nejasnostiach alebo ťažkostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.