Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
13,333 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • krvacanie pri sexe

    , Autor: likeastar

    Dobry den,
    som 11 mesiacov po porode a 14 den uzivam Daylette. Mam obcas spinenie ale doktorka mi potvrdila ze je to bezne. Od skoncenia menstruacie som mala 3 krat pohlavny styk a z toho 2 razy som zacala ku koncu krvacat. Chcem sa opytat ci to je sposobene antikoncepciou a ak ano tak myslite ze to je znak pre jej vymenu?
    Dakujem pekne

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň,
    špinenie pri HAK môže byť, pri novom nasadení, avšak neviem prečo by špinenie malo byť len po pohlavnom styku.
    Využívajte jedno-dve balenia a ak by ťažkosti pretrvávali, potom zvážte zmenu preparátu.
    S podzravom