Dobry den, mam 2,7 rocneho syna. Skoro kazdu noc velmi krici zo sna. Je napnuty a velmi tazko sa utisi. Aj pocas dna sa rozkrici, ako by ho z koze drali.
Prosim poradte, dakujem.

Odpovedá: Mgr. Miroslava Zimányiová
Dieťa je vhodné pri takýchto morách zobudiť a v bdelom stave upokojiť a utíšiť a zostať pri ňom, kým nezaspí alebo sa neutíši. Zvyčajne ide o prechodné obdobie, počas ktorého sa vyskytujú takéto prejavy, no ak by situácia pretrvávala, poraďte sa s vašou detskou lekárkou. Je tiež možné využiť homeopatickú liečbu.
Podobné otázky
• krik zo sna
, Autor: Registrovaný používateľ
Dobry den,
chcela by som poznat vas nazor na krik zo spanku. Mam 5-mesacneho synceka, ktory do styroch mesiacoch krasne spinkal, od osmej do jednej a potom do nejakej piatej, teraz sa budi v noci pomaly kazdu hodinu a pol, ale nie tak ako predtym ze si rozpraval, ale krici zo sna. Ja ho vzdy vezmem na ruky ale jemu trva aj dve tri minuty kym sa preberie, dovtedy doslova vrieska ako o zivot a hadze sa nekoordinovanymi pohybmi hore dole akokeby s niekym v tom sne bojoval. Nasledne znova zaspi len naprsniku. Je plne kojeny. Prosim vas je to v poriadku? trva to uz zhruba dva tri tyzdne...alebo by mal ist n anejake vysetrenie? dakujem za vas nazor.
Odpovedá: Mgr. Miroslava Zimányiová
Chybu neurobíte, ak sa poradíte aj s vašou detskou lekárkou/lekárom. No je dosť pravdepodobné, že tým, ako sa mení život vášho dieťaťa, že viac vníma, čo sa deje okolo neho, že sa možno viac hýbe, zuby mu môžu rásť atď., môže to ovplyvňovať aj jeho spánok. Je dôležité, že si ho vtedy beriete k sebe, že ste s ním, že sa môže cítiť v bezpečí.