Dobry den, dakujem za odpoved k spravaniu mojho 5 ročneho syna. Ja mam pocit, ze sa jeho spravanie začalo postupne zhorsovat v obdobi mojho tehotenstva.
Este by som chcela podotknut jedno Vase odporučanie, kde mi radite, aby som ho napr. nechala stat s otcom pred obchodom. Ale presne o to ide, on ma nepocuvne a bez opytania pojde do obchodu so mnou aj napriek mojmu zakazu. Dufam, ze to bude uz iba lepšie. Ja viem, ze chyba je urcite aj vo mne, len naozaj ta nervozita sa niekedy neda udrzat. Dakujem

Odpovedá: Mgr. Miroslava Zimányiová
Myslím si, že celá situácia s obchodom neleží len na vás, ale aj na otcovi. Ak syn nechce zostať pred obchodom, kde je otec? Čo robí v tej chvíli, keď sa dieťa "rúti" za vami do obchodu? Vie, že ho má na starosti a prečo má syn zostať vonku? Je dôležité sa o tom porozprávať (čo ste zrejme urobili) s otcom dieťaťa a nájsť také riešenie, ktoré bude primerané. Možno bude musieť otec a syn ísť na ten čas, kedy vy budete nakupovať, niekam do parku alebo niečo podobné.
Prajem vám veľa vynaliezavosti a rodičovskej tvorivosti.