Bojovanie
, Autor: Registrovaný používateľDobrý deň.mám 5r.syna a učiteľka v škôlke navrhla,aby sme navštívili detskú psych.koli tomu,že nedotiahne dokonca úlohy v pracovnom zošitie a môže máte s tým pripadne problém v škole,že sa nesústredí.tak sme navštívili odborníka.odborník nám odporučil Darwinovu metódu spoločnej hravej polhodinky s komentovaním dieťaťa,aby bola jeho pozornosť udržiavaná tu a teraz.pre hru sme zabezpečili hrove symboly(hračky)zo zoznamu.okrem bežných hračiek je tam aj zbraň. Ktorú syn použil asi 2x a viac nie.potom sa hral a stále sa hra uz iba na rutinne veci s domčekom a rodinkou.podstata mojej otázky :špeciálista má v ordinacii veľa hračiek a aj bojové.vie,že ich neschvaľujeme,ale tvrdí,že dieťa sa potrebuje vybiť,spotít a dať zo seba von emócie,preto by mal mat doma boxovacie vrece a bežne bojové hračky.keď bol v ordinacii,tak boxovacie vrece ho zaujalo,lebo nieje naučený bit sa a udierať do veci,tak sa bavil tým,že mu dáva pestou a vždy sa boxovaci panák postaví .nemal však v sebe žiadnu agresiu,zlosť čisto sa len bavil ako dieťa na niecom,čo ešte neskúsilo.no neviem čo si mám myslieť o tom,že vzhľadom na to,že od narodenia vedieme dieťa k tomu,že boj,násilie,zbrane ubližujú,by sme mu mali na doma kupovať takéto veci,čo presne odporujú našim morálnym zásadám ,aby sa týmto zabával a ešte ho podporovali aby to robil.aký je vás názo