Poradňa gynekológa MUDr. Záhumenského.

Poradňa gynekológa MUDr. Záhumenského.
16,885 otázok , odbornik3

Na vaše otázky týkajúce sa gynekologických problémov odpovedal MUDr. Jozef Záhumenský, PhD., vedúci lekár pôrodníckej časti Gynekologicko-pôrodoníckej kliniky FN Na Bulovce.

Všetky zadané otázky ako aj odpovede Dr. Záhumenského vám pre veľký záujem prinášame v podobe archívu, zadávanie nových otázok nie je možné.

ARCHÍV: Poradňa uzamknutá 

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

  • chýbajúca menstruácia

    , Autor: odbornik2

    Dobrý deň, som 17 mesiacov po porode, po sestonedelí som absolvovala vysetrenie u gynek.,vsetko bolo v poriadku, po polroku som sa bola dat vysetrit, opat vsetko v poriadku. stále vsak nemám menstruáciu.je to normálne? syna este stále dojcím.dakujem za odpoved.

    Odpovedá: odbornik3

    Dobrý deň,
    je to v poriadku a dávam si Lexaurin pol tablety.

Podobné otázky

  • Jeanie

    , Autor: odbornik2

    Dobry den, pan doktor. Chcela by som sa spytat, ci je v mojom pripade nutne menit HAK. Asi rok som uzivala Chloe, ktore mi nesadli a nasledne sme ich vymenili s gynekologom za Logest. Mala som problemy s pletou a menstruacia mi tvala 8 -10 dni i ked bola slaba. Neupravilo sa to ani pri Logeste, ktory mi super sadol este pred porodom. Tak 3 mesiace nazad mi lekar predpisal Jeanie. Plet sa mi po tych 3 mesiacoch postupne zlepsuje i ked stale to este nie je dobre, starost mi vsak robi menstruacia. Po prvom baleni som mala slabu 5 dnovu, nacas. Po druhom baleni mi s meskanim 3 dni prisiel slaby jednodnovy vytok, no a po tomto tretom baleni som nedostala vobec nic. Zacinam uz so stvrtym balenim, tak neviem, ci je to O.K, alebo mam to nejako riesit.Moze sa stat, ze nebudem pri tejto HAK mavat menstruaciu vobec ani len to spinenie?nema to nejaky negativny vplyv na organizmus? A este jedna otazka. Asi po akej dlhej dobe uzivania tejto HAK mozem ocakavat vyraznejsie zlepsenie pleti? Dakujem za odpoved.

    Odpovedá: odbornik3

    Dobrý deň,
    je to ok, takáto slabá až chýbajúca menštruácia je priaznivým účinkom antikoncepcie.
    Pleť sa zlepší postupne tak asi do p ol roka.

  • chýbajúca menštruácia

    , Autor: odbornik2

    Dobrý deň.
    Mám 19 rokov, menzes mám od 13-tich rokov, prvé 2 roky nepravidelný, potom max. s 2-5 dňovou odchylkou od termínu. Menštrúciu mávam normálnu 4 až 6 dní, normálne bolesti. Na gynekologickej prehliadke som ešte nebola, pohlavný styk som už mala. Teraz však nastal problém - už skoro 2 mesiace som nedostala menštruáciu, pričom je tehotenstvo vylúčené, v poseldnom čase som nemala žiadne zápaly ani ochorenia, iba pred cca 7 mesiacmi som mala prechodený zápal močových ciest. Chcem sa teda spýtať, či je to normálne, alebo by už bolo načase navštíviť lekára? Ďakujem

    Odpovedá: odbornik3

    Dobrý deň,
    každá sexuálne aktívna žena by mala navštíviť gynekologa, máte na to teraz tú najlepšiu príležitosť.