Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
8,431 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v 1. súkromnej nemocnici Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Re

    , Autor:

    Takže som ho nemohla stiahnuť do seba keď som sa spravila ? Ďakujem za odpoved

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, nie, nie je to celkom reálne. Nemusíte sa obávať.

Podobné otázky

  • Príznaky

    , Autor:

    Dobrý deň,
    Počas plodných dní sme sa aktívne pokúšali o bábätko a teraz je 8dní po ovulácii. Do menzesu mi ostáva ešte 9 dní. Posledné tri dni ale pociťujem pichanie a tlak v oblasti vaječníkov a maternice, cítim sa byť unavená, niekedy si až musím zdriemnuť, každú chvíľku chodím cikať, mám kyselinu, grgám až je to nepríjemné, vkuse mám pocit prejedenia aj keď sa vody napijem, prsia ma na dotyk celkom dosť pobolievajú, cítim v nich zvláštny tlak. Popri tom, mňa nebolia ani počas menzesu ani pred ním. Dnes som si všimla, že z krčka mi vyšla kvapka červenej krvi a hlien mám hustejší s jemným zafarbením, ale skoro to nevidieť a cítim tlak ako tesne pred menzesom. Je možné že sa jedná o uhniezdenie? Je mi jasné, že mi nemôžete dať umelé nádeje, ale neviem si to vysvetliť, hlavne tú krv z krčka, to som naozaj nikdy nemala. Prechladnutá nie som, gynekologické problémy som nikdy nemala. Aktuálne si riešim prechod medzi gynekológmi, takže zatiaľ ani na prehliadku neviem ísť až v júli. Menzes by som mala dostať 15. takže mám dva týždne ešte. No ale nerozumiem tomu čo sa mi deje. Celkom som na vážkach. K uhniezdeniu, AK, tak by malo dôjsť presne v týchto dňoch, čo to pociťujem. Potrebujem počuť názor odborníka...budem Vám povďačná za odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, môže sa jednať o počiatočné štádium tehotenstva, takto sa Vám ale bližšie objektívne vyjadriť neviem. Odsledujte si to. Pri meškaní menštruácie 14 dní si realizujte tehotenský test. Pri akýchkoľvek ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa, prípadne gynekologickú pohotovosť.

  • FE:

    , Autor: Ludka

    Dobry den Pan doktor:
    chcela by som sa spytat je mozne otehotniet hned prvy den plodneho dna?
    Ked mi menstruacia zacala 10.5. a nechraneny pohlavny styk sme mali 18.5. a 19.5. mi zacali plodne dni je mozne ze by som mohla otehotniet aj ked ovulacia bola az 24.5. ? Dakujem bopred za odpoved .

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ak ste mali nechránený pohlavný styk, áno, tehotenstvo nie je vylúčené.

  • Nevoľnosť v 35 týždni

    , Autor:

    Dobrý večer,

    Prosím Vás chcem sa opýtať som v 35 TT a niekedy mávam ešte také dni kedy mi je nevoľno od žalúdka, akoby na zvracanie a citim sa taka roztrasená. Krvné testy aj moč som mala v poriadku, je možné že sa mi takéto nevoľnosti sem tam vyskytnú aj v 3 trimestri? Ďakujem za Vašu odpoveď

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, hoci je to menej časté, ale áno, nevoľnosť môže pretrvávať prakticky počas celého tehotenstva.

  • Zufala

    , Autor:

    Dobrý deň, pred tehotenstvom som užívala antidepresiva miraklide a mirzaten. Tie som na prvý trimester vysadila ale mam hrozne stavy. Nespavost,nervozita a pod. Následne som bola koli tomu hospitalizovana, pretože mi hrozil potrat a mam užívať antidepresiva znova. Riešila som to s psychiatrom ale zrejme nemal náladu, pretože bol ku mne dosť hnusný. Lieky mi síce dal ale v podstate som sa nedozvedela nič. Dal mi tie isté lieky a ja teda vôbec neviem ci ich môžem užívať. Som v 4.tom mesiaci. A tiež by som chcela vedieť ci miesto nich nemôžem užívať ltryptofan a melatonin, keďže sú to vlastne pre telo prirodzene látky a zbavila by som sa tých liekov a neublížilo by to bábätku. Pomôžte mi prosím ja fakt neviem co je lepšie. Keďže s psychiatrom nie je reč co nechápem, a môj gynekológ v otázke antidepresiv nevie asi nič, pretože predtým mi povedal, že to mám riešiť s psychiatrom. Za odpoveď ďakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, postup gynekológa je správny. Keďže nepoznám Váš stav, bolo by veľmi šarlatánske sa vyjadrovať ohľadom pokračovania užívania antidepresív. Je to jednoznačne záležitosť psychiatra. Áno, je pravda, že ak to nie je potrebné, antidepresíva by sa v tehotenstve mali obmedziť, ale na druhej strane, ak je to potrebné a nutné ich užívať, musí sa dodržiavať predpísaná psychiatrická liečba. Svojvoľne si lieky určite nemeňte.

  • Pikantné v tehotenstve

    , Autor:

    Dobrý deň, môže uškodiť pikantné jedlo v tehotenstve? Som v 14tt+6. Vyhýbam sa pikantným jedlám,ale bola som na návšteve,kde okrem gulášu nič neponúkali,tak som si ho dala a bol pikantny? Môže to uškodiť?