Poradňa gynekológa a pôrodníka

Poradňa gynekológa a pôrodníka
20,765 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij, MPH, ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

 

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa a pôrodníka
  • Meskajuca menstruacia

    , Autor: Radka78

    0
    0,00 €
    Späť na poradne - Gynekológia
    MESKANIE MENSTRUACIE
    Dobry den. 6 aprila som mala naposledy pohl.styk. Partner vsak nevyvrcholil do mna,ale aj tak som si do 55 hodin vzala Escapelle. Po 6 dnoch som zacala krvacat. Bolo to tyzden pred ocakavanou menstruaciou /posledna riadna bola 29. marca/ potom priblizne za 2 tyzdne od toho krvacania po tabletke som mala cca 5 dni hnede spinenie s kuskami sliznice. Tehotensky test som si robila niekolkokrat - vzdy boli negativne a posledny som si robila na 39 den od styku rano a bol tiez negativny. Teraz uz vobec netusim, kedy si mam pocitat dalsiu menstruaciu, nakolko neviem, ci to krvacanie po Escapelle bola mensturacia. Mam uz toto zacat riesit s gynekologom alebo si mam urobit dalsie testy? Dakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij, MPH

    Dobrý deň, za daných okolností si myslím, že tehotná nebudete. Medzi najčastejšie vedľajšie, či nežiadúce účinky núdzovej antikoncepcie patrí znepravidelnenie menstruačného cyklu, ktoré môže trvať aj niekoľko mesiacov. Takto sa Vám neviem bližšie objektívne vyjadriť. Samozrejme, pri pretevávaní ťažkostí, ako aj v prípade nejasností je vhodné navštíviť Vášho obvodného gynekológa.

Podobné otázky

  • Meškanie 3 dni

    , Autor: lucik19

    Dobre ráno. Ospravedlňujem sa, že sa opäť pýtam ale nervy mi nedajú pokoj. Dnes je to tretí čo mi mešká menštruácia. Bola som chorá tento mesiac cca 10 dní (užívala som codein, Ibalgin) a pod stresom. Styk som mala vždy len chránený a nikdy nie počas plodných dní či ovulácie. Nejde mi ale do hlavy prečo mi meškajú. Dosť často bývam v strese lebo študujem a nieraz som bola aj prechladnuta, no väčšinou prišli tak na druhý deň
    Tt som si robila pred dvoma dňami a je negatívny. Brucho ma boli, už včera som bola presvedčená o tom že ju dostanem ale nič. Moja gynekologicka má najbližší voľný termín až o tri týždne. koľko je to meškanie ešte bežné? Je niečo voľne dostupné čím by sa dala privolať.
    Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij, MPH

    Dobrý deň, príčin meškania menštruácie môže byť viacero. Už len na základe opisu niekoľko. Od užívania spomínaných liekov, celkovo prekonaného ochorenia, stresového obdobia, ... Navyše, za predpokladu chráneného pohlavného styku tehotná nebudete. Tri dni meškajúca menštruácia ešte nič neznamená. Spomínané pobolievanie podbruška môže značiť blížiacu sa menštruáciu. Podľa mňa však nie je vôbec dôvod na paniku. Odsledujte si to.

  • problém

    , Autor: katarina511

    Dobrý deň, už som písala ohľadom vyvolavaniu menzesu. (19.1 som užila Apreg, menzes mi meškal tak mi doktorka pichla vyvolávaciu injekciu a šesť dní na to som ju dostala 24.2). Mala som dostať menzes v stredu podľa poslednej menštruacie, mám pravidelný cyklus teda tých 30-32 dní, mešká mi druhý deň. Styk som nemala od posledného menzesu. Tento mesiac som však aj odpadla, a mala som relatívne dosť stresu. Už cca týždeň mám bolesti v podbrušku, posledných päť dní to bolo dosť no dnes už skoro nič necítim. Ako dlho mám čakať kým príde ? kedy je potreba to riešiť?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij, MPH

    Dobrý deň, dva dni meškajúca menštruácia ešte nič neznamená. Na menštruačný cyklus má vplyv viacero faktorov a okolností, najmä stres, zmena životosprávy, celkovo životného štýlu, nedostatok spánku, choroba, … Odsledujte si to. Pri ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Meškajúca menštruácia

    , Autor: non30

    Dobrý deň. Mam 28 rokov, 1 dieta (18 mesiacov), neberiem antikoncepciu. Moja menštracia je normalne úplne pravidelná na deň-dva presná čo bolo tak aj hneď po pôrode avšak tento mesiac po prvýkrat mešká 8 dní ( tehotenstvo je vylúčené) a počas ovulácie som mala taktiež po prvýkrat jemné špinenie počas 3-4 dní. Treba navštíviť mojho gynekologa či počať na menštraciu? Z akých dôvodov môže meškať? Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij, MPH

    Dobrý deň, príčin meškajúcej menštruácie môže byť viacero. Ak nemáte žiadne ťažkosti, odsledujte si to. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Pri ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Menzes

    , Autor: Patiik

    Dobrý večer, mám 6 mesačného chlapčeka a s manželom sme posledný mesiac mali dosť často pohlavný styk bez ochrany a neskončil to vo mne. Menzes som po pôrode dostala až b januári, a tento mesiac mi už 4 dní mešká, myslite si ze to môže súvisieť s korením alebo môže byť v tom zasa tehotnosti?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij, MPH

    Dobrý deň, príčin meškania menštruácie môže byť viacero. Štyri dni meškajúca menštruácia však ešte nič neznamená. Ak ešte kojíte, menštruačný cyklus môže byť úplne nepravidelný. Samozrejme, za predpokladu nechráneného pohlavného styku sa nedá vylúčiť ani tehotenstvo. Odsledujte si to.

  • Meškanie

    , Autor: táňa123

    Dobre rano. Chcela by som sa opýtať po akej dobe meškania menštruácie po tabletke po je potrebné ísť ku gynekologicke? (Mešká mi už 5 dní, bola som si istá že dnes dostanem, pretože som mala včera mala silné bolesti podbruška a krížov ako mám pred menštruáciou ale nič). Tehotenský test mám negatívny, som v strese neviem ako menzes privolať.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij, MPH

    Dobrý deň, 5 dní meškajúca menštruácia ešte nič neznamená. Po užití tabletky núdzovej antikoncepcie sa menštruácia v daný mesiac nemusí dostaviť vôbec, prípadne môže dôjsť k znepravidelneniu menštruačného cyklu. Záleží aj od druhu užitého preparátu. Za predpokladu včasného a správneho užitia tabletky núdzovej antikoncepcie je pravdepodobnosť tehotenstva malá. Odsledujte si to.