Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
14,909 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Menstruacia po tabletke PO

    , Autor: Lily712

    Dobrý deň,v sobotu mi meskal menzes jeden deň,a vten den sme mali s priatelom nechránený styk,nebola som si istá či niečo neušlo,na druhy deň som myslela ze mi prišla ms no len Špiňenie o dve hod.som uzila Tabletku PO a špinenie prestalo,dnes je tomu 3dni a ms ani špinenie nemám,mohla by som byt tehotná?pred ms som mala neplodné dni,vzdy pred ma ich mam.Myslite že by som mohla byť tehotna? Dakujem za odpoveď

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, keďže ste tabletku núdzovej antikoncepcie užili včas, pravdepodobnosť tehotenstva je malá. užitie núdzovej antikoncepcie so sebou prináša riziko vedľajších účinkov, hlavne znepravidelnenie cyklu a krvácania. Odsledujte si to. Pri ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.