Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
13,800 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Antikoncepcia a menštruácia

    , Autor: Llenus

    Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, že beriem prvý mesiac antikoncepciu Maitalon, už som ju vysadila sú to 4 dni odkedy som ju vysadila, mala by mi prísť menstruacia. Mala som pohlavný styk s ochranou aj napriek tomu že beriem antikoncepciu, a mam taky problém, že dnes mi mala prísť menštruácia, ráno som sa zobudila s miernou bolesťou v podbrušku tak som myslela, že menštruácia prišla lenže nie, mala som len silný biely tekuty vytok poobede som mala mierne ružový, ale menštruácia mi stale neprišla. Chcela by som sa spýtať či to môže znamenať tehotenstvo alebo čo iné? Ďakujem veľmi pekne.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, počas užívania hormonálnej antikoncepcie, hlavne v začiatkoch užívania, sa nemusí dostaviť krvácanie z vysadenia počas sedemdňovej pauzy. Nemusí sa dostaviť vôbec, prípadne k špineniu môže dôjsť počas užívania tabliet hormonálnej antikoncepcie. Za predpokladu pravidelného užívania tabliet hormonálnej antikoncepcie je tehotenstvo málo pravdepodobné. Odsledujte si to. Pokračujte v pravidelnom užívaní tabliet hormonálnej antikoncepcie.