Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
13,864 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Krvacanie

    , Autor: Majika1911

    Dobrý večer,
    26.8. Som dostala menštruáciu, trvala mi ako vzdy 5 dní, mam ju pravidelnú, 27-28 dní. Včera som už vôbec nekrvacala. No dnes som dostala znova, najprv hnedý výtok,potom normalne krvácanie, bolesti nemam. Dosť na to vylakalo, gynekológ momentálne neordinuje. Čím to môže byť spôsobené? Mam 38 rokov, jedno dieťa. Ďakujem za, odpoveď. Naj a

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, príčin môže byť viacero. K určeniu príčiny je však nutné gynekologické vyšetrenie. Odsledujte si to, objednajte sa k Vášmu obvodnému gynekológovi.

Podobné otázky

  • Neprišiel mi menzes

    , Autor: Blondie

    Dobry den, približne dva roky užívam antikoncepciu dinorette. Tento mesiac sa mi prvý krat stalo ze mi neprišiel menzes. Antikoncepciu užívam kazdy den. Mam sa obávať tehotenstva?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, počas užívania hormonálnej antikoncepcie je pomerne časté, že sa nedostaví krvácanie z vysadenia, aj napriek pravidelnému užívaniu. Rovnako tak sa môže vyskytovať špinenie, prakticky aj počas celého cyklu. Odsledujte si to. Pokračujte v pravidelnom užívaní tabliet hormonálnej antikoncepcie.

  • Escapelle menstriacia

    , Autor: Lily712

    Dobrý deň Pan doktor,pred menštruáciou ktorú som mala dostať v piatok no vzdy mi +-3 dni meškali alebo skôr (pred som určite tehotná nebola)v sobotu večer nechránený styk,v nedeľu ráno uzita escapelle a do 4 dňoch sa ms spustila ako kazdy mesiac, myslite ze je to teda v poriadku ze som ms dostala do 5dni, mozem byt uz uplne kľudná?Myslím si keby teda tabletka nezabrala ms by sa nedostavila.Ms skončila v nedeľu a dnes sa znovu cítim akoby som menštruáciu mala dostať, aj mierne špinenie no bolest ako pred ms.Myslite ze je to v poriadku,ze po tých 4dnoch ms prišla koli tabletke a teraz mozno prichádza moja očakávaná ms?ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, za predpokladu správneho a včasného užitia tabletky núdzovej antikoncepcie je pravdepodobnosť tehotenstva malá. Užitie núdzovej antikoncepcie so sebou prináša aj riziko nežiadúcich a vedľajších účinkov, medzi ktoré patrí nepravidelné špinenie, či krvácanie, ako aj bolesť v podbrušku. Odsledujte si to.

  • Menštraucia prišla skor

    , Autor: KsT1

    Dobry deň menštruacia prišla 17.1. a 7dňovy pauzu začinam 24.1.....od 10.1 som uzivala lieky dorsiflex na 5dni. a to 17.1som dostala covid kasel sopel a pod. Dostala som aj antibiotika. Chcem sa spytat či ma toto všetko vplyv že som dostala menzes skor a že či mam pokračovat v 7dňovej pauze alebo začat uživat dalšie balenie Belari. Lebo už sa mi toto stalo že menštruacia prišla skor a aj tak som si dala 7dňovu pauzu a dostala som aj tak menzes takže som krvacala2 tyždne.
    Ďakujem za odpoveď

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, počas užívania hormonálnej antikoncepcie sa nejedná o menštruáciu, ale o krvácanie z vysadenia. Aj napriek pravidelnému užívaniu tabliet hormonálnej antikoncepcie sa môže špinenie, či krvácanie vyskytovať počas celého cyklu. Pokračujte pauze podľa plánu a následne v pravidelnom užívaní tabliet hormonálnej antikoncepcie. Spomínané užívané lieky, ako aj infekcia COVID-19 mohla mať vplyv na intenzitu, charakter, aj dĺžku krvácania. Odsledujte si to.

  • Meggy 455

    , Autor: Meggy455

    Dobrý deň prajem a ďakujem ak mi môžete poradiť .
    Dostala som menštruáciu ale krvácala som len 2 dní a 4 dní nič neviem či sa mám báť alebo je to vážne môj gynekológ mi povedal len toľko ak sa to zopakuje tak potom to bude riešiť ale to mávam každe 2 mesiace tak a niekedy mám dvakrát menštruáciu do mesiaca a potom zas mám len menštruáciu 2 dní to není normálne u dievčatá ktoré má 24 rokov

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ak sa špinenie, či krvácanie vyskytuje dva dni cca v strede cyklu, môže sa jednať o ovulačné krvácanie. Následne sa na cca 28. deň cyklu môže jednať o dvojdňové menštruačné krvácanie. Nemusí sa jednať o žiadnu patológiu. Takto s Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Agolutin

    , Autor: Kingi

    Dobry den. Zas sa obraciam na vas. Dakujem zaroven aj na predosle odpovede. Vela ste mi pomohli. Teda ako som uz pisala strucne:26-ho som mala hysteroskopiu s kyretazou bez problemou(10mm)polip. Bol uplne odstraneny. Po tomto som spinila cca 10 dni. Potom dalsia menstruacia trvala od 1.1 do 13.1. Dr. Mi dal na 3 dni Agolutin injekciu. S tym sa krvacanie zastavilo. Ovsem mi povedal ze uh. Ukazuje ze este nemam odmenstruovane preto dal injekcie. A ze po 3 davkach by sa mala menstruacia zastavit na 1-2 dni a znovu sa dostavi a bude trvat 5 dni. Lenze posledna injekciq bola teraz v nedelu, ale odvtedy mi menstruacia neprisla. Mam citlive prsia. Moze sa stat ze som zostala tehotna? Nakolko sme sa nechranili v novembri. Za odpoved dakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, keďže ste mali realizovaný zákrok na maternici 26.11.2021, tehotenstvo je za týchto okolností, aj napriek tomu, že ste mali v novembri nechránený pohlavný styk, vylúčené. Agolutin môže tiež spôsobiť nepravidelné krvácanie, či špinenie. Takto sa Vám neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Pri ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.