Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
16,050 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Gynekológicke problémi

    , Autor: Ivca14

    Dobrý den chcem sa spytat 2 tyzdne dozadu som mala ťažkosti ako je svrbenie a pálenie iba zvonku, pan gynekolog mi dal macmirror mastičku do vnutra nech ju pouzivam cca tyzden, po použití 6 dni mi prišla menstruacia tak som ju nepoužívala.. Dal mi aj nejake čipky dovnutra na spravnu flóru aby sa mi tvorili tie '' dobre bakterie '' raz do tyzdna ze si ich mam dat, ale cca 9 dni po menstruaci mam zasa taky divny pocit, obcas ma svrbi alebo štípe vzdy ale hodinu po ked si dam antikoncepciu a trva to az do večera.. Gynekolog mi hovoril, ze by som mala brat viac vitaminov čo beriem stale, stravujem sa aj dost so zeleninov a ovocim.. Mohol by byt problem antikoncepcia? Alebo niečo ine?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, skúsiť môžete realizovať si vaginálne výplachy Cloginom alebo Rosalginom, následne môžete pokračovať v liečbe Gynofloru, alebo iného predpísaného preparátu na úpravu pošvovej mikroflóry, Macmiror krém si môžete aplikovať zvonku aj naďalej. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.