Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
15,213 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Reakcia po probiotikach

    , Autor: Še

    Dobry den, pan doktor. Som v druhom trimestri tehotenstva (23tt). Uzila som vaginalne probiotika 4 kusy (kazdy den jednu) gynimun intim care. Mala som z neho neziaducu reakciu - pichanie/stipanie v posve. Najprv som to nepripisovala danemu preparatu, ale ked som ho vysadila, prestalo to. Moja otazka znie ci som mohla nejako plodu ublizit ci uskodit? Samozrejme v uzivani po tych 4 kapsulach nepokracujem. Dakujem za odpoved a vas cas.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, plodu ste určite neublížili, nemusíte sa obávať. Každej žene vyhovuje iný preparát vaginálnych probiotík, ktorých je na trhu veľa. Niekedy sa aj na antimykotikum, či lokálne antibiotikum môže dostaviť takáto reakcia. Vyskúšať môžete užívať iný preparát vaginálnych probiotík, prípadne v prípade výtoku, či ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa, ktorý Vám urobí kultivačné vyšetrenie pošvy.