Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
10,897 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Špinenie počas brania antikoncepcie

    , Autor:

    Dobrý deň prajem
    Chcem sa opýtať. Beriem antikoncepciu Katya už skoro pol roka. Začala som používať menstruacny kalisok. Asi 3 mesiace dozadu. Pri poslednej menštruácii som mala silné bolesti aj ako keby v pošve. Ktoré pretrvávali aj po menštruácii. Brala som antibiotika. Bolesti prestali. Mam posledne 4 tabletky z blistra a objavilo sa u mňa hnedé špinenie ako keby mi začínala menstruacia, to isté sa mi stalo pár dní do zadu a po dni to prešlo. K môjmu lekárovi som objednana až 8. Marca. Viete mi poradiť čim to môže byť spôsobené

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, počas užívania hormonálnej antikoncepcie je špinenie počas cyklu pomerne časté. Odsledujte si to. Pokračujte v pravidelnom užívaní tabliet hormonálnej antikoncepcie.