Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
12,299 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Mozem byt tehotna?

    , Autor:

    Dobry den, prosim Vas..uzivam HAK, prvy den menstruacie sme mali nechraneny pohlavny styk a partner si ,,nedal pozor". Od styku preslo 9 dni a mam bolesti v podbrusku, ruzovy vytok, bolesti hlavy a zvysenu teplotu. Je mozne ze som otehotnela a prebieha uhniezdovanie vajicka? Dakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, skôr si myslím, že sa jedná o vedľajšie účinky hormonálnej antikoncepcie. Za predpokladu pravidelného užívania tabliet hormonálnej antikoncepcie je tehotenstvo málo pravdepodobné. Pokračujte v pravidelnom užívaní tabliet hormonálnej antikoncepcie. V prípade akýchkoľvek ťažkostí alebo nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

Podobné otázky

  • Inofolic

    , Autor:

    Dobry den pan doktor.Pan doktor, zacala som brat inofolic kapsule..Kamaratka mi poradila,ze jej pomohol aby otehotnela.Ona ma40r.ja mam38.
    Zacala som brat inofolic a ked som skoncila menzes,na 13den som citila v lavom vajecniku dost velku bolest.Nikdy som taku pri ovulacii nemala.Mala.som aj vytok.Myslite,ze by to mohol sposobit ten inofolic? Preco ta bolest vo vajecniku bola taka silna ale asi po 40min presla...a este sa opitam, den predtym som mala pohlavny styk.Moze sa stat ze den pred ovulacii mozem byt tehotna?velmi tuzim mat babatko.dakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, spomínaný preparát sa odporúča užívať aspoň 2 - 3 mesiace pred plánovaním otehotnenia. Podporuje aj ovuláciu, ovulačná bolesť sa môže vyskytovať. Áno, môžete byť tehotná, spermie majú životnosť aj niekoľko dní.

  • Pomoc3

    , Autor:

    Dobrý večer 16 novembra sme mali nechraneny styk po 12 tich hodinach som uzila escapelle 30 teho som dostala menstruaciu a dnes 29 som mala dostat znova a nedostala som myslite si ze mozem byt tehotna?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, emergentná hormonálna antikoncepcia môže spôsobovať znepravidelnenie menštruačného cyklu. Odsledujte si to. Pri meškaní menštruácie aspoň 14 dní si môžete realizovať tehotenský test, prípadne pre jednoznačné vylúčenie tehotenstva navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • 1 pohlavný styk

    , Autor:

    Dobrý deň, chcela by som sa opýtať. Mala som 14.8 prvý pohlavny styk s partnerom. Bola som 4 dni po menštruácii, styk bol nechraneny ale všetko išlo von. Týždeň na to 22.8 sme mali znovu pohlavný styk ale s ochranou. Na ďalší deň som krvacala + menšie zrazeniny. Deň na (pondelok) som mala menšie bolesti na ľavej strane pod rebrom + taký hnedkasty zapachajuci výtok. V utorok bolesti prechádzali na ľavú stranu dole akoby na lavy vajecnik alebo hore, kde ma pichalo pod ľavou lopatkou + ma za tieto dni svrbela a palila pošva. Dnes mám stále bolesti pod ľavým rebrom ktoré prechádzaju do krížov a občas na pravú stranu pod rebrá. V piatok idem na vyšetrenie ale chcem sa opýtať, je tu nejaká malá pravdepodobnosť že môžem byť tehotná? Prípadne nejaká reakcia na kondom? Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, do úvahy pripadá viacero príčin, jednou z nich je aj vaginálna infekcia. Takto sa Vám však neviem bližšie vyjadriť. Pri ťažkostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Špinenie na miesto menštruácie

    , Autor:

    Dobrý večer chcela by som sa opýtať (8.4)Som mala dostať menštruáciu ale (3.4)som malá nechránený pohlavný styk a hneď na to ráno som začala špiniť . Môžem byť tehotná?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, špinenie na druhý deň po pohlavnom styku nesúvisí s možným tehotenstvom, skôr ma príčinu inde. Odsledujte si to.

  • problém

    , Autor:

    Dobrý deň mám už pár dni problém so svrbením a pálením pošvy. Pri styku to neboli ale dnes sa k tomu pridružili bolesti krížov.Takisto mám už asi tyzden problém so správnym vyprázdňovanim a kolíše mi váha hore dole. Menštruáciu mám dostať v pondelok a beriem HAK Belaru. Môže to byt spôsobené antikoncepciou? Alebo môžem byt tehotná? Tabletky beriem pravidelne a priateľ sa snaží vždy spraviť mimo mňa. Ďakujem za odpoved.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, spomínané ťažkosti môžu byť spôsobené aj hormonálnou antikoncepciou, ale keďže nepoznám všetky okolnosti ako aj informácie, neviem sa objektívne vyjadriť. Za predpokladu pravidelného užívania tabletiek hormonálnej antikoncepcie je riziko otehotnenia malé. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade akýchkoľvek nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.