Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
11,636 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Problémy gynekologícke

    , Autor:

    Dobrý deň chcela by som sa opýtať mám problémy gynekologické chodím s tým aj ku gynekologičke ona mi dáva tabletky do pošvy a vraví že sú to spenené výtoky no lenže ja to mám už od zimy a proste netuším čo sa deje ono to vyzerá no je to bielej farby ale proste ono to je take jak bryndza abo čo ja viem k čomu to prirovnať a proste aj pri sexe so svojím partnerom ked vytiahne penis zo mňa tak je toho veľa na kondome a aj bežne to mám usadene vo vagine vo vnútri nemáte s tým nejakú skúsenosť alebo neviete poradiť čo to môže byť ? nedalo by sa isť na nejaké vyšetrenie aby ma vyčistili alebo neviem netúšim čo to je budem rada za vašu odpoved

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, môže sa jednať o vaginálnu mykózu. Skúste si realizovať vaginálne výplachy Cloginom alebo Rosalginom, užívajte vaginálne probiotiká. Odsledujte si to. Pri akýchkoľvek ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

Podobné otázky

  • 2 tabletky

    , Autor: Petruška

    Dobrý deň, prosím Vás užívam antikoncepciu KarHleight a jeden deň som si zabudla zobrať tabletku no zobrala som si ju na druhý deň ráno o 8 a potom večer o 20tej ďalšiu. Asi o tri dni som začala špiniť no neskôr som začala krvácať celkom dosť. Bola som u gynekológa no bála som sa mu povedať, že som bola hlúpa a zobrala si dve za deň. Nebudem mať nejaké problémy gynekologické alebo hormonálne? Už dlho krvácam. Doktor povedal, že nič nevidí.
    Ďakujem pekne za odpoveď mám strach.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň,
    ak užijete omylom viac tbaliet, nič sa nedeje, vôbec a nemusíte tým trápiť
    krácanie s týmto nesúvisí, je možné , že vám daný typ HAK nesedí, ak by krvácanie pri užívaní pretrvávalo, určite vyhľadajte lekára a zvážte prípadne zmenu HAK
    s pozdravom