Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
10,878 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Problem

    , Autor:

    Dobry den. Chcela by som sa spýtať, ze co to moze byt ked pocas sexu krvacam. Je tomu uz taky mesiac a doteraz sa mi to este nestalo. Mam 28 rokov a aj sa mi zvykne opakovat vyskyt plesne ale neviem ze z coho. Moja gynekologicka neordinuje.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, možných príčin je viacero. Bez vyšetrenia Vám však nepoviem viac. Čo sa týka vaginálnej infekcie, môže to byť jedna z príčin krvácania. Nepoznám však žiadne bližšie informácie, ani okolnosti, preto sa bližšie objektívne vyjadriť neviem. Skúste si realizovať vaginálne výplachy Cloginom alebo Rosalginom, užívajte vaginálne probiotiká.

Podobné otázky

  • Ureaplasma

    , Autor:

    Dobrý deň. Už som vám písala ohľadom mojich problémov ale v skratke mam uz 2 roky takmer neustale bolesti v podbrušku, krížoch, výtok, svrbenie... pred rokom som podstupila operaciu, kde mi odstranili cystu a jeden vajickovod. Teraz po dvoch rokoch som sa dopracovala k diagnoze - ureaplasma urealyticum ktora mi pravdepodobne robi tieto problemy, pretoze vsetky ostatne kultivacie boli v poriadku. Dostali sme s partnerom na 10 dni dalacin 300 3x denne... kedze priatel ich zle znasal boli mu zmenene na azitromycin. Ja som uz 10 dni vybrala ale problemy pretrvavaju - mozno su trošku miernejšie. Ostali mi ešte priatelove nedobrate atb dalacin tak som si ich dala este aj dnes na 11 den... neviem ale ci to ma este nejaky vyznam, ci si len zbytocne nezatazujem organizmus. Aky je vas nazor? Je potrebne zmenit atb? Mala by som znovu navstvit gynekologa alebo mam skusit este pockat? Uzivam aj probiotika - celkove a aj lokalne - lactofeel.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, užívaním antibiotík sa môže prehlbovať vaginóza, ktorá môže spôsobovať aj spomínané ťažkosti. Keďže nepoznám žiadne bližšie informácie, ani okolnosti, ani nález operačný nález, neviem sa Vám bližšie objektívne vyjadriť. Ak pociťujete ťažkosti naďalej, navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Špinenie

    , Autor:

    Dobrý deň. Som na 9.DMC. Pred 2 dňami mi skončila menštruácia. Včera sme mali s partnerom styk a dnes mam bezovo-hnedy výtok. Čím to môže byt? Uz 3,5 roka mam problem s hnedo-červeným spinenim pred menzesom . Sono aj cytologia je ok, ale mam pozitivitu hpv. Užívam Duphaston na úpravu cyklu. Čo ma tento mesiac prekvapilo - mam citlive prsia aj po menzese. Čím môže byt spôsobené dnešné spinenie? Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, príčin špinenia môže byť viacero, vplyv na to môže mať aj Duphaston. Takto sa Vám však bližšie vyjadriť neviem. Odsledujte si to. Pri akýchkoľvek ťažkostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Krvácanie

    , Autor:

    Dobrý deň pán doktor, gynekológ mi na kvasinky predpísal clotrimazol AL 100 na 6 dní, ja som si dokúpila candibene krém na vulvu. Lieky aplikujem tretiu noc, začala som mierne krvácať, resp.zvyšky lieku, ktoré vylučujem sú zafarbené doružova. Pálenie, ktoré som pociťovala pred liečbou, pociťujem stále. Mám dlhodobé opakované pálenie a výtoky, preliečena som bola už xy antibiotikami (per os,lokálne), ale problémy mám stále. Momentálne užívam Utrogestan (1.dávka pred mesiacom 10 dni 3x vaginalne, túto druhú dávku už per os- šiesty deň kvôli endometrióze). Mám v aplikovaní clotrimazolu a utrogestanu, keď mierne krvácam pokračovať naďalej? Ďakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ružový výtok môže byť spôsobený Clotrimazolom, nemusí sa vôbec jednať o špinenie. Ak sa Vám však spustí menštruácia, prerušte liečbu. Odporúčam užívať v pravidelných intervaloch vaginálne probiotiká, ktoré napomôžu obnoviť vaginálnu mikroflóru, ktorá sa opakovanými preliečeniami porušila.

  • Suchosť pošvy

    , Autor: Iveta

    Pán dokktor, prechadzam menopauzou a mam problem so suchosťou pošvovej sliznice, niekedy uplne bez vytoku.Niekedy po styku pozorujem jemny naružovely vytok, ktorý trva chviľku, akokeby nejake podraždenie. Vytery, cytologia su v poriadku.Lekar mi povedal, že môže to byť z toho, že sliznica pošvy atrofuje a su tam krehke cievky, ktoré môžu zakrvacať. Aj tak mam z toho strach. Čitala som o geloch, ktoré ženam pomahaju pri tomto probleme, ako Vagisan, Hydrofemin, Lactoffel. Ktorý by ste mi odporučali? Može tento moj problem sposobovať atrofia sliznice?Ďakujem za odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, áno, atrofia sliznice môže spôsobovať spomínané ťažkosti. Vyskúšať môžete ktorýkoľvek zo spomínaných gélov, nemám konkrétne skúsenosti ani s jedným.

  • Ženské telo

    , Autor:

    Dobrý večer chcela som sa opýtať mám taký problém opuchla mi časť klitorisu a je to do čierna a neviem sčoho by to mohlo byť neviete mi prosím poradiť ? Aj ako to vyriešiť aby mi to zmyzlo? Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, takto bez vyšetrenia sa Vám neviem bližšie vyjadriť. Odporúčam navštíviť Vášho obvodného gynekológa, ktorý na základe vyšetrení stanoví diagnózu a určí ďalší postup.