Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
10,897 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • krvácanie

    , Autor: vikuš

    Dobrý deň , mám 17 rokov a chcela by som sa opýtať . Včera z piateľom sme mali pohlavný stik a začala som krvácať, nebol to môj prvý preto mi to bolo divné ale myslela som si že je to menštruácia tak som si dala tampón normálne ako vždy a ráno ked som sa zobudila tak som vôbec nekrvácala. Čo to znamená alebo ako je to možné vôbec tomu nerozumiem stalo sa mi to prvký krát .

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň,
    mohlo dôjsť k nejakému podráždeniu, lézii na krčku alebo v pošve
    pokiaľ by sa to opakovalo , určite navštívte vášho lekára
    s pozdravom

Podobné otázky

  • Ovulačné krvácanie

    , Autor:

    Zdravím, chcela by som sa informovať ohľadom ovulačného krvácania. Mám 26 rokov, minulý mesiac sa mi to stalo prvý raz. Išlo o krvavý výtok, ktorý trval necelé dva dni. Navštívila som gynekológa, na základe prehliadky povedal, že je všetko v poriadku, išlo len o ovuláciu. Tento mesiac sa to opakuje, no krvácanie je veľmi intenzívne a silné, zatiaľ trvá už tretí deň, mám bolesti v podbrušku sprevádzané zvracanim. Je to podľa vás v poriadku alebo mám znovu navštíviť lekára? Ďakujem za odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ovulačné krvácanie môže byť aj intentenzívnejšie. Samozrejme, ak bude pretrvávať viac ako 5 dní, navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Krvácanie

    , Autor:

    Dobrý deň pán doktor, gynekológ mi na kvasinky predpísal clotrimazol AL 100 na 6 dní, ja som si dokúpila candibene krém na vulvu. Lieky aplikujem tretiu noc, začala som mierne krvácať, resp.zvyšky lieku, ktoré vylučujem sú zafarbené doružova. Pálenie, ktoré som pociťovala pred liečbou, pociťujem stále. Mám dlhodobé opakované pálenie a výtoky, preliečena som bola už xy antibiotikami (per os,lokálne), ale problémy mám stále. Momentálne užívam Utrogestan (1.dávka pred mesiacom 10 dni 3x vaginalne, túto druhú dávku už per os- šiesty deň kvôli endometrióze). Mám v aplikovaní clotrimazolu a utrogestanu, keď mierne krvácam pokračovať naďalej? Ďakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ružový výtok môže byť spôsobený Clotrimazolom, nemusí sa vôbec jednať o špinenie. Ak sa Vám však spustí menštruácia, prerušte liečbu. Odporúčam užívať v pravidelných intervaloch vaginálne probiotiká, ktoré napomôžu obnoviť vaginálnu mikroflóru, ktorá sa opakovanými preliečeniami porušila.

  • Pohlavny styk

    , Autor:

    Dobry den mam 17 pred 3 mesiacmi som mala uplne prvy sex a velmi som bola stresovana a neuvolnena pocas sexu som zacala dost krvacat neboli to len kvapky je to normalne ? Moze to byt preto ze sa mi pretrhla panenska blana a ze som nebola uvolnena ? Od vtedy som sex vobec nemala a bojim sa ze zase zacnem krvacat

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, špinenie či krvácanie pri prvom pohlavnom styku je vo všeobecnosti časté. Áno, môže to byť spôsobené aj pretrhnutím panenskej blany. Neuvoľnenosť a nepohoda tomu tiež nenapomáha. Odsledujte si to. Báť sa nemusíte. Je však možné, že sa špinenie či krvácanie vyskytne opäť. Pri akýchkoľvek ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Hnedé špinenie

    , Autor:

    Dobrý deň, užívam hak uz asi 6rokov cca,a teraz v strede cyklu(este mi ostáva 9tab.do “pauzy”) sa mi objavil tmavy hnedy vytok,ako keby aj tkanivá,čiastočky vytoku alebo ako to nazvat bez zapachu a bolesti,moze to znamenat nieco vaznejsie? Pred tym sa mi to este nikdy nestalo.. ďakujem za odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, nemusí sa jednať o žiadny problém. Počas užívania hormonálnej antikoncepcie sa špinenie, či krvácanie môže vyskytovať aj mimo cyklu. Pokračujte v pravidelnom užívaní tabliet hormonálnej antikoncepcie.

  • Gynekologické problémy

    , Autor:

    Dobrý deň. 30.1 mi skončila menštruácia, 1.2 som začala krvácať. Krvácanie trvalo pár dní a bolo neprevidelné (objavilo,zmizlo), nebolo to ako menštruačné krvácanie skôr ako špinenie. Už pár dní mám silné bolesti v podbrušku na ľavej strane. Pani doktorka ma vie zobrať až neskôr, preto sa chcem spýtať vás, čo to môže spôsobovať?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, niekedy sa môže po menštruácii vyskytovať ešte pár dňové špinenie. Príčin Vašich ťažkostí môže byť viacero. Takto bez vyšetrení sa Vám ale bližšie objektívne vyjadriť neviem. Pri pretrvávaní alebo zintenzívnení ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa, aj bez objednania.