Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
9,328 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v 1. súkromnej nemocnici Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • po vysadeni antikoncepcie meskanie menstruacie

    , Autor: cucka29

    Dobry den minuly mesiac som vysadila antikoncepciu ktoru som brala cca 1,5roka vysadila som ju zo zdravotnych problemov posledne balenie som nedobrala cele od uzitia poslednej tabletky som dostala na 4den menstruaciu tento mesiac som este nedostala meska mi tyzden robila som si aj test ale vysiel ze nie som tehotna uz vyse tyzdna ma boli brucho akoby som mala dostat a stale nic mam navstivit gynekolkoga alebo mam este pockat? je to normalne? dakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň,
    pre istotu si s odstupom pár dní zopakujte tehotenský test, ale bude to súvisieť s prerušením užívania antikoncepcie. Počkajte 7-10 dní a následne vyhľadajte pomoc gynekológa.