Dobrý večer chcela som sa spýtať či je normálne keď som s bývalým priateľom ako kamaráti z výhodami aj keď mi to nevyhovuje a stále sa ma pýta či by som sa k nemu vrátila ale ja neviem pokým sa nezmení, niak ma to k nemu neťahá späť stačí mi len sex nič iné od neho a on sa nevie vyjadriť či ma chce späť alebo nie obi dvaja sme sa ako keby zasekli v tomto a on chce mať dieťa somnou ale ja nie bola som tehotná a potratila som a to bolo jeho dieťa a robil iba to najhoršie. Neviem keď sa dozvedel že som tehotná tak začal hovoriť že on potrebuje dôkaz že som tehotná aj keď to lekár potvrdil robil mi napriek, a keď us som potratila rozišiel sa somnou, bola to asi moja vina že som snim bola. A nepovedal že býva s ním mama hneď od začiatku vzťahu klamal. Viete mi poradiť prosím čo mám spraviť ?

Odpovedá: Hrčková & Kundrát
Dobrý deň,
Prebehlo už viac času, možno už máte situáciu vyriešenú. Akokoľvek ste sa rozhodli, k stabilite čo chcem a čo nechcem vo vzťahu by som odporučila popracovať na sebe s odborníkom, psychoterapeutom. Nechať so sebou zaobchádzať ako s vinníkom, dokazovať že som (nielen tehotná),a nejako v živote chcem postupovať... mám mať najskôr vysporiadané so sebou. Vtedy nie je zložité sa za seba postaviť a nenechať zneisťovať. Vôbec nie manipuláciami a klamstvami druhých. Ak sa rozhodnete pre vzťah s výhodami, len sa cyklíte vo vzťahovom vzorci, aký už máte zažitý, akým smerom sa uberá. Môžete sa tak okrádať o čas, kedy by ste mohli nájsť plnohodnotného partnera.
Alena Hrčková