Poradňa gynekológa MUDr. Záhumenského.

Poradňa gynekológa MUDr. Záhumenského.
16,885 otázok

Na vaše otázky týkajúce sa gynekologických problémov odpovedal MUDr. Jozef Záhumenský, PhD., vedúci lekár pôrodníckej časti Gynekologicko-pôrodoníckej kliniky FN Na Bulovce.

Všetky zadané otázky ako aj odpovede Dr. Záhumenského vám pre veľký záujem prinášame v podobe archívu, zadávanie nových otázok nie je možné.

ARCHÍV: Poradňa uzamknutá 

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

  • Ružový výtok

    , Autor: odbornik2

    Dobrý deň pán doktor,
    potrebovla by som poradiť.Menštruáciu som mala naposledy 5.1.Od vtedy cítim celý mesiac nepohodu,mám akoby nafúknuté brucho a citlivé prsia.Robila som si tt.,ktorý vyšiel negatívne.Tak som si myslela,že sa iba hormóny trošku poplietli.No ťažkosti neprestávali a začalo ma pichať v podbrušku raz na jednej strane a inokedy na druhej strane.V sobotu som opakovala tt.a bola tam slabulinká druhá čiarka.Nechcem si vsugerovávať tehotenstvo,ktoré by som veľmi chcela.Môj dotaz je:menštruáciu by som mala dostať v nedeľu 6.1.Ale od minulej nedele mám slabulinký ružový výtok,ktorý nezapácha.A ako keby slebé krvácanie ak sa to dá tak nazvať,pretože to je vydieť iba keď sa po močení utriem tak toaletní papier zostane slabulinko ružovo červený.Stále si myslím,že sa mi rozbehne menzes aj krče mám,že už už a stále iba takto.Myslíte,že sa somnou niečo deje?Čím to môže byť spôsobené?Myslíte,že je to predmenštruačné krvácanie?
    Vopred Ďakujem za ochotu poradiť.S pozdravom
    Macena

    Odpovedá: doc. MUDr. Jozef Záhumenský, PhD.

    Dobrý deň,
    zopakujte si tehotenský test, ak bude pozitívny navštívte gynekologa, ak negatívny tak to špinenie berte ako menštruáciu.

Podobné otázky

  • Prosim o radu

    , Autor: odbornik2

    Dobrý deň chcela by som sa spýtať moja menštruacia mešká 4 dni a dnes som mala taky silnejši ružovy výtok potom taky slabší...môže to byť pred menštruaciou? alebo je to príznak tehotenstva kedže som mala pohlavny styk pred 11 dnami. Dakujem za radu test som ešte nerobila

  • ružový výtok

    , Autor: Cloe

    Dobrý, chcela by som sa opytat na ružový výtok , je možne mat po milovani ružový výtok ? Menštruacia mi má prist vždy 9 alebo 10 začiatkom mesiaca može byt že ten ružový výtok je náznak toho že mi pride menštruacia?neviem či si to už len namyšlam ale mam nafuknute kus bruško neviem či to mam s toho že jem pravidelne a som najedena alebos toho že by som bola tehotná ?

    Odpovedá: doc. MUDr. Jozef Záhumenský, PhD.

    DObrý deň, ak sa Vám bude výtok po styku opakovať je potrebné vyšetrenie, može ísť o chorobu krčka maternice.
    Ale zrejme ide o ovulačné krvácanie.

  • dobrý deň

    , Autor: odbornik2

    Dobrý deň. Mám nasledovný problém. mám nepravidelnú menstruáciu, a to tak, že ms ani nedostanem kým sa mi nepoda tzv. vyvolavačka. Takže pravidelne chodím na vyvolávačku. teraz mi bol nadadený duphaston, ale pred menstruáciou začnem asi 4 dni špinit ružový výtok, potom trva ms 7 dni a po troch dňoch od skončenia menstruácie mam zase 2 dni špinenie. Už som z toho zúfala. Tento problem nastal od UPT, a odtvedy akoby sa moje telo nevedelo dat dokopy. Co moze sposobovat tieto problemy s menstruaciou? Toto uz trva 5 mesiacov. Ster cytologia mi bola robena ped polrokom a bola v poriadku. Ine vysetrenia mi neboli robene
    Ďakujem

  • dlhsie meskanie menstruacie po noresthisterone

    , Autor: odbornik2

    Dobry den, minuly mesiac som mala 7 dni po menstruacii slaboruzovy vytok a gynekolog mi predpisal norethisteron, uzivala som ho od 14. do 24. dna menstruac. cyklu /2 x 1 denne. Vysadila som ho pred 10 dnami a menstruaciu som zatial nedostala. 3 dni citim napatie v podbrusku, akoby som ju mala uz dostat, ale zatial nic. mala som len 2 x slaboruzovy vytok.
    Je to mozny neziaduci ucinok norethisteronu? je nutne navstivit gynekologa, alebo mam pockat na dalsi cyklus, aj ked nedostanem menstruaciu? Dakujem velmi pekne.

    Odpovedá: doc. MUDr. Jozef Záhumenský, PhD.

    Dobrý deň,
    ten slaboružový výtok je menštruácia, kvoli norethisteronu sa sliznica maternice stiahne a potom je to takto slabé. Počkajte na ďalšiu.

  • menstruacia

    , Autor: odbornik2

    poradte mi mam 35r.brala som 9r.antikoncepciu /triregol/moja lekarka mi zmenila na chloe poto som mala pauzu 2 mesiace kvoli tomu ze ich prestali vyrabat a tak mi dala novynette cakala som na prvy den menstruacii dostala som ale len take spinenie u mna to bolo bezne tak som si vzala 1 tabletku na 3 den som mala len taky ruzovy vytok a dnes to iste je to bezne alebo co sa deje nikdy som nemala taky problem mam strach som panikarka prosim o radu dakujem