Gynekologicko-pôrodnícka poradňa gynekológa Jozefa Záhumenského

Gynekologicko-pôrodnícka poradňa gynekológa Jozefa Záhumenského
19,077 otázok

Na vaše otázky týkajúce sa pôrodníctva a gynekologických  problémov odpovedá  Prof. MUDr. Jozef Záhumenský, Ph.D., MPH., prednosta II. Gynekologicko-pôrodníckej kliniky LFUK a UNB , Fakultná nemocnica Ružinov, Bratislava.

 

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Gynekologicko-pôrodnícka poradňa gynekológa Jozefa Záhumenského
  • Vysadenie antikoncepcie

    , Autor: Registrovaný používateľ

    Dobrý deň,pán doktor vysadila som HAK,pretože mi nerobila príliš dobre,mavala som migrény,a vsetky tie nežiadúce,účinky,po vysadení HAK,mám teray dosť silné bolesti vaječníkov,je to normálne.Nakoľko,mám cystu na pravom vaječníku?Kvôli,tomu som mala nasdenú liečbu HAK.ĎAKUJEM

Podobné otázky

  • Vysadenie antikoncepcie

    , Autor: Adriana20

    Zdravím, mám otázku ohladom vysadenia HK konkrétne dezirett nakoľko plne kojím 3 mes. syna ,brala som ju 2 mesiace ale odkedy som ju začala brať mi velmi začali padať vlasy, sestrička u môjho gynekológa mi povedala že mam dobrať do konca blistra a potom uvidím ale povedala že začnem krvácať, antikoncepciu neberiem už 3tí deň a menštruaciu ani žiadny výtok zatiaľ nemám, neviem či je to dobré či zlé mam obavy. Mám navštíviť radšej svojho gyn. alebo mám čakať?

    Odpovedá: Prof. MUDr. Jozef Záhumenský, Ph.D., MPH.

    Dobrý deň,
    vlasu určite nepadajú z antiknocepcie, v šestonedelí je to veľmi časté, pretože počas tehotnosti vlasy vypadávajú výrazne menej, a po pôrode sa to zhorší.
    Pri dojčení nemusíte ani po vysadení tabliet krvácať, je to normálne.

  • vysadenie antikoncepcie

    , Autor: Registrovaný používateľ

    Pekny den prajem, chcem sa vas spytat, ked budem mat pohlavny styk v tyzdni ked neberiem tabletky a nechcem uz brat dalsie balenie, cize chcem antikoncepciu vysadit, mozem otehotniet? Ako dlho pred vysadenim antikoncepsie nestmiem mat pohlavny styk? Dakujem

    Odpovedá: Prof. MUDr. Jozef Záhumenský, Ph.D., MPH.

    Dobrý deň,
    to je dobrá otázka. K tomu sa okamžite hodí protiotázka, prečo vysadzujete antikoncepciu ak máte pohlavný styk a nechcete byť tehotná.
    Podľa klasických učebníc spermie muža prežívajú v tele ženy 3 dni. Ale sú niektoré práce, ktoré tvrdia, že prežijú aj týždeň až 14 dní.
    Znamená to teoreticky, že by sa dočkali ovulácie v ďalšom cykle. Takže vlastne by ste sa mala nejako chrániť už po vysadení poslednej tablety, lebo cca. za 14 dní ďalšieho cyklu možete mať ovuláciu. Ak by ste za 7 dní nasadila antikoncepciu, tak ovulácii zabránite.

  • Vysadenie antikoncepcie

    , Autor: Registrovaný používateľ

    Dobry den,

    prosim Vas chcem sa opytat ci je potrebne po vysadeni antikoncepcie pockat nejaky cas a az potom sa snazit otehotniet. Citala som, ze aspon tri mesiace treba na ocistenie organizmu, ale gynekologicka mi povedala ze netreba cakat ak je nizkohormonalna. Uzivam Chloe.
    Dakujem.

  • vysadenie antikoncepcie

    , Autor: Registrovaný používateľ

    Dobrý deň, vysadila som na jeden mesiac antikoncepciu po 5 mesačnom pravidelnom užívaní, po mesiaci som dostala menštruaciu, ale je iná, skôr ako špinenie, ktoré trvá už týžden, mám rovnaké príznaky ako pri bežnej menštruacii, bolesti v podbrušku, nafúknuté brucho dokonca pocit tvrdeho brucha...je to normálne po vysadení antikoncepcie?

    dakujem
    Lucia (21)

  • vysadenie antikoncepcie

    , Autor: Registrovaný používateľ

    Dobrý deň, na začiatku januára som prestala užívať antokncepciu, ktorú som úžívala cca 2 roky. Po dobratí poslednej tabletky som dostala menštruáciu a odvtedy som menštruáciu ešte nedostala, a tak by som sa chcela spýtať do akej doby sa dostaví menštruácia po vysadení antikoncepcie? ďakujem