Poradňa pediatra

odbornik2
10,392 otázok , odbornik2

Na problémy súvisiace s rastom, vývojom dieťaťa i chorobami odpovedá MUDr. Marta Špániková, pediatrička.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

  • Antibiotikum a hnačka

    , Autor: Anna

    Dobrý deň.Dcérka 8r. mala 2 dni,hnačku na čo doktorka dala tabletky Carbosorb,Probiotikum a kázala nám diétu.Na tretí deň sa už hnačka ustúpila,no dostali sme horúčku,nádchu a dusivý kašel.Zase sme išli k doktorke,a dostali sme antibiotikum Sumammed sirup,Promethazin sirup,Calcium sirup a Stoptussin sirup.Pol hodinku po podaní prvej dávky Sumammed sirupu dcérka zase dostala dvakrát hnačku, a ešte ostatné sirupy som ani nedala.Neviem či môžem ešte na tieto lieky dávať aj tabletky Carbosorb?Bojím sa že antibiotikum nebude účinkovať.,ked v ňom nezostane.Dakujem pekne.

    Odpovedá: odbornik2

    Môžete dať aj carbosorb ale hnačka je pravdepodobne reakcia na podávanie antibiotík, keď ich začala brať, trebas ich doužívasť a po doužívaní antbiotík Y'dalej pokračovať v podávaní probiotík najmenej tri týždne Probiotika používajte aj počas užívania antibiotík.

Podobné otázky

Newsletter

Zaregistrujte sa do newslettra a získajte prístup k novinkám: