Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
12,980 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Vodnatý výtok v tehu

    , Autor:

    Dobrý deň,
    som vo 8 tt, môj Dr mi predpísal progestenalle: 2 večer vaginálne a 1 tabletu užiť ráno peroralne na udržanie tehu, keďže mávam bolenie a pichanie v okolí podbruška. Beriem ho od pondelka. Dnes ráno som sa zobudila s výrazným mokrým výtokom v nohavičkách, akoby som sa pocikala. Mne to aj zapáchalo. Kultivacia pritom bola v poriadku. Môže to byť spôsobené tým liečivom, nepredpisal mi príliš veľkú dávku a nemôže to negatívne ovplyvniť vývoj plodu? Vopred ďakujem za odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, spomínaný výtok môže byť spôsobený progesterónovými tabletami, ktoré si aplikujte večer do pošvy. Vplyv na vývoj plodu to nemá. Odsledujte si to. Pri nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.