Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
9,354 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v 1. súkromnej nemocnici Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • 33tt tehotenstva

    , Autor: odbornik6

    Dobrý deň p. doktorka,
    chcela by som sa poradiť som v 33 tt tehotenstva...už 4 den vždy rano mam redšiu stolicu držím dietu vysadila som magnezium ale vždy večer berem aktiferin...chcem sa spýtať či to môže byť z toho alebo ako dlho to môže trvať či treba ísť na výter k obvodnej alebo navštíviť radšej gynekologa, berem teraz aj Macmiror 500 na mykozu. dnes som si prvý krát dala rano smectu a uvidím...inak nemam žiadne tažkosti.
    Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň,
    príčin môže byť viacero, najčastejšie ide len o dietnu chybu. Veľmi zriedkavo môže aj magnesium spôsobiť riedku stolicu resp. hnačku. Aktiferin pôsobí skôr opačne. Zatiaľ sa nemusíte obávať, ak ide len o riedku stolicu jedenkrát denne, mohlo to spôsbiť magnesium a do troch dní od vysadenia by sa mohol stav upraviť, podobne aj v prípade dietnej chyby. Ak by sa zvýšila frekvencia stolíc za deň a neprechádzalo to do troch dní navštívte lekára (kľudne začnite obvodným lekárom ak nemáte iné gynekologické ťažkosti, tvrdnutie bruška, slabšie vnímanie pohybov, krvácanie).