Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
15,211 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Dlha menstruacia

    , Autor: gabi1978

    Dobry vecer
    Od 7.5 krvacam a nie a nie skoncit. Beriem antikoncepciu zlynda. Krvacanie nie je nejake dsilne ale je. Niekedy je slabe a niekedy silnejsie. Bola som na pohotovosti a robili mi vysetrenie, sono vzali krv na KO vsetko v poriadku. Pichli mi inj.kanavit plus dycione a krvacanie neprestava. Neviete mi povedat ze preco neprestavam krvacat ked vsetko podla vysetreni je v poriadku.(nemam ani polypy ani zrasty, maternica je cista a sliznica je dole)dakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, najčastejším nežiadúcim účinkom hormonálnej antikoncepcie je špinenie, či krvácanie. Ak je krvácanie veľmi časté a nepravidelné, má sa zvážiť iná antikoncepčná metóda, či preparát hormonálnej antikoncepcie. Jedná sa u Vás s najväčšou pravdepodobnosťou o hormonálny problém. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa, ktorý zváži vysadenie hormonálnej antikoncepcie, prípadne zmenu preparátu hormonálnej antikoncepcie.

Podobné otázky

  • Dlhá menštruácia

    , Autor: Klaudi❤️

    Dobry deň, mne sa stala taka vec minulý rok po vysadeni antikoncepcie, som mala v tele chaos, mestruacia mi. Nechodila tak ako by mala dr. Mi musel stale vyvolávať injekciou. Vo februari mi dal 2 injekcie naraz aby sa mi rozbehol cyklus. V marci aj v aprili som menštruáciu dostala sice meškala cca 1 týždeň ale prisla trvala asi tak 3 dni a bola dosť slabá len take akoby špinenie . A 16.maja som dostala znovu vyzerala normálne zo začiatku prve 2dni. Potom som začala dost silno krvácať kazdu polhodinu- hodinu som si musela meniť tampón nemohla som. Sa. Nikde. Ani pohnúť a v krvy sa nachadzali doat veľké kúsky krvnich zrazenin. S priatelom sme maly aj pohlavný styk nakolko pracuje v rakusku a prisiel vtedy domov ale boli sme opatrný. Ale nasledne sa mi krvacanie este viac spustilo, aj zo zrazeninami. Bolo mi to doat nepríjemné, toto velmi. Silne krvacie trvalo len 1den. Potom bolo o nieco slabšie. Od zaciatku menštruácie som 2dni mala uplne normálnu a potom zacala tato silná ktora trvala cca týždeň.. Ale este stale mam menštruáciu uz nie taku silnu, uplne vyzera normálne ale stale je, uz trva 18 dní a nechce sa zastaviť. Moze to byt z. Toho dovodu ze 2mesiace som mala len take spinenie? A teraz sa čistím? Teraz mi vydrzi jedna vlozka na celý den ani nieje plna len tak trochu je na nej. Ale predtym to bolo dost aj nepríjemné a bola to taka tmavá z kúskami zrazenin. Teraz je úplne jasne červená ale nechce sa zastaviť uz by som bola rada keby sa stopla. Mam doma magnézium prasok moze mi to pomôcť na zastavenie krvácania? , znama mi odporučila. Dakujem za odpoveď

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, príčin krvácania a celkovo Vašich ťažkostí môže byť viacero. Ak ste mali nechránený pohlavný styk, nedá sa vylúčiť ani tehotenstvo. Ak krvácate už 18 dní, nie je to normálne. Odporúčam navštíviť Vášho obvodného gynekológa. Čo sa týka podpory ciev a krvácania, užívať môžete Ascorutin 3x1 tabletku. V užívaní magnézia nevidím zmysel. Najvhodnejšie však bude navštíviť gynekológa.

  • Dlhá menštruácia

    , Autor: Olinečka

    Dobrý večer.Dcêrka bude mať tento mesiac rok a pol,menštruáciu od jej ôsmych mesiacov pravidelnú ale teraz mi začala 18.12. mala som aj silné aj slabé.po pohlavnom styku som začala krvácať intenzívne.aký to môže byť problém? Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, nemusí sa jednať o žiadny problém. Ak ešte kojíte, menštruácia môže byť nepravidelná. Príčin krvácania však môže byť viacero. Takto sa Vám neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Dlhá menštruácia

    , Autor: Ivula8

    Dobrý deň. Prosím vás v novembri som brala norethisteron kvôli svadbe. Mala som dostať menzes tak aby som ho nedostala som brala tie tabletky. Vysadila som ho hneď po svadbe.to bolo 21.11.21. Menzes som dostala 27.11.21 a trvá dodnes. Chcem sa spýtať keďže sa nemôžem dovolať mojej dr ci je to normálne po tých tabletkách. Nemám žiadne bolesti,únava nič podobné.len menštruácia stále trvá. Ďakujem za vašu odpoveď

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, takto nadmerne dlho trvajúce krvácanie určite nie je normálne. Norethiestron má však viacero nežiadúcich, či vedľajších účinkov, medzi ktoré patrí aj krvácanie. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí, či v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • dlha menstruacia

    , Autor: peta555

    dobrý deň, stalo sa mi 2 mesiace dozadu, že moja mneštruácia trvala približne 16 dní. Bola som na prehliadke a od lekára som dostala lieky na zastavenie. Po prehliadke mi povedal, že všetko je v poriadku. Ďaľšia menštruácia bola v poriadku. teraz mám ďaľšiu, ktorá trvá uz 11 deň a stále nekončí. môžete mi poradiť v čom by mohol byť problém, prípadne aké vyšetrenie si mám u lekára pýtať? mám 41 rokov. Ďakujem za odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, môže sa jednať o hormonálny problém, napríklad nedostatok progesterónu. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Dlhá menštruácia

    , Autor: Madam

    Dobrý deň,
    prosím vás na Silvestra som užila tabletku Escapelle. Po dvoch týždňoch som bola u gynekológa na kontrolu a všetko bolo v poriadku. Doktor mi predpísal na moje požiadanie hak. Menštruáciu som mala dostať 22.1., meškala mi 5 dní takže začala 27.1. V ten deň som začala brať aj hak. Menštrúcia je slabšia ako býva a je to už 9.deň a posledné dva dni ešte stále ráno slabo krvácam ale len ráno. Je možné, že je to spôsobené z užívania hak? Alebo je to následok z užitia Escapelle? Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, počas užívania hormonálnej antikoncepcie je to normálne. Odsledujte si to. Pokračujte v pravidelnom užívaní tabliet hormonálnej anrikoncepcie.