Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
16,923 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Pretrvávajúca infekcia

    , Autor: bb636

    Dobrý večer pán doktor!
    Držala som sa Vašich rád (Rosalgin + vaginálne probiotiká) a po ukončení terapie mi prešli problémy. Teda aspoň myslím, nemám skúsenosti s užívaním vaginálnych probiotík (či je výtok, akej farby a akej konzistencie). Ale opuch a svrbenie som už nemala, zdalo sa mi že je to už ok.... Po styku sa mi ale opäť vrátili problémy (opuch, svrbenie). Ja musím ísť k doktorovi, keďže mi samoliečba nepomáha a stále sa mi to vracia....Čo je horšie pred nami je víkend a mala by mi nastúpiť menštruácia. Tak neviem či budem môcť ísť v pondelok ku doktorovi....A aj môjmu mužovi sa objavili vyrážky na žaludi. Čím mu môžem pomôcť? Canesten krém?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, podľa opisu sa s najväčšou pravdepodobnosťou jedná o mykózu, ktorá sa podľa opisu prejavila aj u manžela. Ak máte doma Canesten krém a voľnopredajné Canesten vaginálne tabletky, môžete ich začať aplikovať. Manžel môže používať Canesten krém. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí bude vhodné navštíviť Vášho obvodného gynekológa, ktorý Vám urobí výter z pošvy. Ak by sa Vám medzičasom dostavila menštruácia, odmenštruujte a obvodného gynekológa navštívte po skončení menštruácie.

Podobné otázky

  • Pretrvávajúca infekcia

    , Autor: bb636

    Ďakujem pán doktor za odpoveď a ešte sa Vás chcem opýtať, že či môžem používať Canesten krém a Canesten tabletky počas menštruácie?

    Vopred Vám ďakujem za odpoveď!

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, počas menštruácie nemá zmysel aplikovať si vaginálnu liečbu, menštruačná krv ju aj tak vyplaví. Aj keď sa už začne s vaginálnou liečbou, po nástupe menštruácie treba vaginálnu liečbu prerušiť a pokračovať v nej po skončení menštruácie.