Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
12,380 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Sk

    , Autor:

    Co znamená 3 kriziki mam avielkovini a vôli tomu nemôžem otehotnieť

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ak máte bielkovinu v moči na 3 krížiky, zjavne bude problém v obličkách. Odporúčam navštíviť obvodného lekára, ktorý Vás odošle k urológovi.

Podobné otázky

  • Probiotiká

    , Autor:

    Dobrý deň pán doktor

    Rada by som si upravila mikroflóru v pošve. Brala som viacero probiotík, ale infekcia sa mi po roku vrátila. Je lepšie brať probiotiká perorálne ? Alebo ak máte nejaké recenzie aké probiotiká do pošvy sú podľa Vás najúčinnejšie? ( kojím) Vopred ďakujem za odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, perorálne užívané probiotiká sa do pošvy nedostanú a nemajú žiadny vplyv na pošvovú mikroflóru. Na trhu je viacero preparátov vaginálnych probiotík. Skúste si najprv realizovať vaginálny výplach Cloginom alebo Rosalginom a následne začnite s apilikáciou vaginálnych probiotík. Je vhodné si kúru vaginálnymi probiotikami realizovať aspoň 3 krát ročne.

  • cisarski rez

    , Autor:

    Dobry vecer .. Este. Mala by som taku otazocku to Ket pukne maternica tak to mozu Ju odostranit. Ket ze nastanu komplikacie pan doktor .

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, prasknutie maternice je veľmi závažný stav vyžadujúci okamžitý operačný zákrok, pri ktorom ak je devastačné poranenie, či masívne krvácanie, ktoré sa nedá zastaviť, pristupuje sa k odstráneniu maternice.

  • Myóm na maternici

    , Autor:

    Dobrý deň chcela by som sa opýtať mama 43r ma myóm na maternici ktorý zatiaľ len sleduje gynekológ ci sa zväčšuje každé pol roka kontrolu ma až o 3 mesiace a teraz momentálne má dovolenku no mama už 5 deň po malej potrebe pozoruje krv na papiery bolesti brucha a niekdy tlak na konečník menštruácia jej skončila minulý týždeň chcem sa spýtať môže mať to krvácanie spoločne z myomom alebo je to niečo iné treba vyhľadať pohotovosť alebo počkať na gynekológa ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, uvádzané ťažkosti nemusia byť vôbec gynekologického pôvodu. Môže sa jednať aj o infekciu močových ciest. Nepoznám však žiadne bližšie informácie, okolnosti, ani výsledky vyšetrení, preto sa Vám takto neviem bližšie objektívne vyjadriť.

  • Lieky v 28tt

    , Autor:

    Dobrý deň, rada by som sa poradila ci je kombinácia tabletiek Clotrimazol AL 100 a krému candibene bezpečná v 28tt. Môj lekár má momentálne dovolenku a tak som narýchlo vyhľadala pomoc u druhého doktora nakoľko už týždeň pociťujem rezanie, svrbenie opuch a začervenanie v dolných partiách. Pan doktor bol veľmi zlatý a ochotný pomôcť ale lieky mi predpísal len na základe opisu môjho problému bez vyšetrenia vzhľadom na situáciu. Som prvorodicka a tak mám trochu obavy ci to nemôže uškodiť dieťatku. Po každej aplikácií pociťujem miestami totiž vystúpenie a tvrdnutie bruška. A tiež cítim mierny tlak v podbrušku. Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, spomínané preparáty si aplikovať môžete. Po doužívaní si môžete urobiť kúru vaginálnymi probiotikami, ktoré obnovia prirodzenú vaginálnu mikroflóru. Pri pretrvávaní ťažkostí ako aj v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • zápal

    , Autor:

    Dobrý deň, pán doktor, chcela by som Vás poprosiť o radu. Som 7 mesiacov po pôrode (nekojím, menštruáciu mám pravidelne). Pred pár týždňami som cítila gynekologické problémy - bolesť pri pohlavnom styku, svrbenie pri vchode do pošvy. Bola som ta výter u gynekologičky, vyšiel mi pozitívne stafylokok. Brala som antibiotickú liečbu - čípky do pošvy a krém zvonku. Lekárka mi povedala, že táto liečba určite zaberie. Lenže po pár dňoch znova pociťujem svrbenie a dyskomfort. Mohlo sa stať, že antibiotiká nestačili? Je niečo z voľnopredajných liekov, čo by mi mohlo pomôcť? Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, môže sa u Vás jednať o bakteriálnu vaginózu, ktorá je po užívaní antibiotík u žien pomerne častá. Skúste si realizovať vaginálne výplachy Cloginom alebo Rosalginom a aplikujte si vaginálne probiotiká. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa.