Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
10,969 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Tazkosti

    , Autor:

    Dobry den pan doktor, 29.12.2020 som mala poslednu menstruaciu. 18.1.2021 ma zacalo trocha a tak “tupo” boliet pravy vajecnik a ta tupa bolest sa mi taha az viac menej do boku. Myslela som si, ze ovulacia, kedze som to v minulosti uz mala. K bolesti na pravej strane citim tlak aj v krizoch, mam trocha citlive prsia a par krat za den mi je nevolno na zaludku. Tazkosti mi pretrvavaju dodnes. Tehotenstvo vylucujem uplne. Mozu byt tieto tazkosti spojene s ovulaciou? Bolesti su male, ale stres je velky.
    Dakujem za Vas nazor.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, príčin Vašich ťažkostí môže byť viacero. Môže dá jednať aj o neprasknutý folikul, z ktorého sa vytvorila folikulárna cysta. Takto sa Vám však bližšie objektívne vyjadriť neviem. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa.

Podobné otázky

  • Palenie

    , Autor:

    Dobrý deň, nedávno som mala zápal pošvy. Dr mi najprv dala macmiror ,ale neprešlo a tak mi dala ešte polygynax a mast fungicidkn, ktorú som si natierala týždeň a pol. Avšak pociťujem stále akési pálenie tam dole. Niekedy to nie je také strašné a niekedy viac. Môže to byť spôsobené tými ATB ako podráždenie? Kúpila som si teraz aj umývaci gél s tea tree oil. Je možné nejak to pálenie obmedziť? Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, častým užívaním antibiotík môže dôjsť k vaginóze, ktorá môže spôsobovať spomínané ťažkosti. Odporúčam realizovať si vaginálne výplachy Cloginom alebo Rosalginom a užívanie vaginálnych probiotík. Skúsiť môžete zvonku aplikovať aj Canesten krém. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • svrbenie

    , Autor:

    dobrý den,pán doktor...mám 3 roky neskutočné svrbenie velkých pyskov,také ze ma to az kazdu noc budi...z gynekologickeho hladiska som vraj ok,všetko mám v poriadku...som zufala.neviem co mám robit..dakujem pekne

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, takto je veľmi ťažké sa bližšie objektívne vyjadriť. Príčin Vašich ťažkostí môže byť viacero. Môže sa jednať o alergiu na spodné prádlo, o ochorenie lichen, o vaginózu, ... Ak Váš obvodný gynekológ minul všetky možnosti, je vhodné Vás odoslať na Vyššie pracovisko.

  • Výtok

    , Autor: Evicka20

    Dobrý večer, chcela by som sa spýtať a zároveň poradiť. Mávam bolesti v podbrušku, niekedy pichanie v ľavom vaječníku bolesť akoby išla do panvy a do krížov. Niekedy mávam pichanie až v konecniku. Mávam pravidelne výtok, niekedy biely, niekedy sfarbený do žlta alebo slabo zelena. Niekedy zapachajuci. Cytologiu mám v poriadku, gynekológ mi sledoval aj vaječníky, maternicu a všetko v poriadku. Gynekológ mi akurát povedal že mám ranku na krčku ale ten som mala pri prvom tehotenstve zasivany a že ranka môže byť z toho. Môžte mi poradiť čo to môže byť? Ďakujem pekne

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, bez vyšetrenia a poznania všetkých informácií a okolností je takto ťažké sa bližšie objektívne vyjadriť. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Kyretaz

    , Autor:

    Dobrý deň.
    Ďakujem za odpoveď. No píšete, že mám sliznicu maternice vysoku, tak mi viete vysvetliť prečo je tomu tak? Lebo Usg som mala robene po menzese a kyretazi..A tie myomy co znamenajú pre mňa?
    Ďakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ak boli výsledky histológie v poriadku, nemusí to znamenať nič. Najvhodnejšie je sa pýtať Vášho obvodného gynekológa, ktorý ma k dispozícii všetky výsledky vyšetrení a pozná všetky okolnosti vyšetrenia. Čo sa týka myómov, je potrebné ich pravidelne sledovať, či nedôjde k ich rastu a či nebudete mať ťažkosti v zmysle nepravidelného či silného krvácania, aj mimo menštruácie, prípadne bolesti.

  • Ureaplasma

    , Autor:

    Dobrý deň. Už som vám písala ohľadom mojich problémov ale v skratke mam uz 2 roky takmer neustale bolesti v podbrušku, krížoch, výtok, svrbenie... pred rokom som podstupila operaciu, kde mi odstranili cystu a jeden vajickovod. Teraz po dvoch rokoch som sa dopracovala k diagnoze - ureaplasma urealyticum ktora mi pravdepodobne robi tieto problemy, pretoze vsetky ostatne kultivacie boli v poriadku. Dostali sme s partnerom na 10 dni dalacin 300 3x denne... kedze priatel ich zle znasal boli mu zmenene na azitromycin. Ja som uz 10 dni vybrala ale problemy pretrvavaju - mozno su trošku miernejšie. Ostali mi ešte priatelove nedobrate atb dalacin tak som si ich dala este aj dnes na 11 den... neviem ale ci to ma este nejaky vyznam, ci si len zbytocne nezatazujem organizmus. Aky je vas nazor? Je potrebne zmenit atb? Mala by som znovu navstvit gynekologa alebo mam skusit este pockat? Uzivam aj probiotika - celkove a aj lokalne - lactofeel.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, užívaním antibiotík sa môže prehlbovať vaginóza, ktorá môže spôsobovať aj spomínané ťažkosti. Keďže nepoznám žiadne bližšie informácie, ani okolnosti, ani nález operačný nález, neviem sa Vám bližšie objektívne vyjadriť. Ak pociťujete ťažkosti naďalej, navštívte Vášho obvodného gynekológa.