Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
12,374 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Bolesť

    , Autor:

    Dobrý deň, chcela by som sa opýtať na tupú krčovitú bolesť v podbrušku. Včera večer z ničoho nič ma zasiahla takáto bolesť. Raz sa mi to už stalo po prasknutí cysty. Dala som si lieky od bolesti a išla spať. Ráno sa k tomu pridružili aj bolesti časti brucha nad pupkom ale iba pri ležaní. Bolesť vystreluje až do ramien. Moja lekárka neodrdinuje. Vydrží to do zajtra prosím? Alebo to môže byť veľmi vážne? Ďakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, pri pretrvávaní alebo zhoršení ťažkostí odporúčam navštíviť pohotovosť. Môže sa jednať o viacero pôvodov ťažkostí, či už gynekologických, ale aj chirurgických.

Podobné otázky

  • Myóm na maternici

    , Autor:

    Dobrý deň chcela by som sa opýtať mama 43r ma myóm na maternici ktorý zatiaľ len sleduje gynekológ ci sa zväčšuje každé pol roka kontrolu ma až o 3 mesiace a teraz momentálne má dovolenku no mama už 5 deň po malej potrebe pozoruje krv na papiery bolesti brucha a niekdy tlak na konečník menštruácia jej skončila minulý týždeň chcem sa spýtať môže mať to krvácanie spoločne z myomom alebo je to niečo iné treba vyhľadať pohotovosť alebo počkať na gynekológa ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, uvádzané ťažkosti nemusia byť vôbec gynekologického pôvodu. Môže sa jednať aj o infekciu močových ciest. Nepoznám však žiadne bližšie informácie, okolnosti, ani výsledky vyšetrení, preto sa Vám takto neviem bližšie objektívne vyjadriť.

  • zápal

    , Autor:

    Dobrý deň, pán doktor, chcela by som Vás poprosiť o radu. Som 7 mesiacov po pôrode (nekojím, menštruáciu mám pravidelne). Pred pár týždňami som cítila gynekologické problémy - bolesť pri pohlavnom styku, svrbenie pri vchode do pošvy. Bola som ta výter u gynekologičky, vyšiel mi pozitívne stafylokok. Brala som antibiotickú liečbu - čípky do pošvy a krém zvonku. Lekárka mi povedala, že táto liečba určite zaberie. Lenže po pár dňoch znova pociťujem svrbenie a dyskomfort. Mohlo sa stať, že antibiotiká nestačili? Je niečo z voľnopredajných liekov, čo by mi mohlo pomôcť? Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, môže sa u Vás jednať o bakteriálnu vaginózu, ktorá je po užívaní antibiotík u žien pomerne častá. Skúste si realizovať vaginálne výplachy Cloginom alebo Rosalginom a aplikujte si vaginálne probiotiká. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Vajecniky

    , Autor:

    P.doktor ďakujem za odpoveď...a ešte sa chcem spýtať..že tie bolesti vaječníkou...vlastne je to preto že sa trebárs odďaľuje menzes...ďakujem za vašu trpezlivosť s nami ženami...otázka predošlá bola bolesti vaječníkou pri užívaní norethisteron...

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, norethisteron pôsobí na viacerých miestach a úrovniach, jednak tlmí tvorbu pohlavných hormónov a zabraňuje zretiu folikulov a ovulácii, ďalším účinkom je schopnosť zastaviť maternicové krvácanie. Miestny účinok na sliznicu maternice vedie k prerušeniu krvácania z maternice, ktoré nie je viazané na menštruačný cyklus.

  • Vaječníky

    , Autor:

    Dobrý den môžu ma bolieť vaječníky pri užívaní norethisteron..užívam tretí deň..ráno a večer jednu tabletku..mám ich užívať 14 dní...mám 49 rokou...ďakujem za odpoveď...

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, áno, počas užívania lieku sa môžu vyskytovať bolesti v podbrušku. Odsledujte si to. Pokračujte v pravidelnom užívaní. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Výtok a bolestivé prsia

    , Autor:

    Dobrý deň ,
    Môžete mi prosím poradiť . Mala som veľmi slabú menštruáciu dva dni,potom dva dni nič a potom zas slabý hnedý výtok občas s krvou,hlavne keď som sa po použití toalety utrela.Len pár dní pred menštruáciou ma začali bolieť prsia a bolia stále,je to už viac ako dva týždne.Bola som u gynekológa, povedala by som,že len povrchne mi vyšetril prsia a povedal,že sú napnuté.Predpisal mi tabletky Chlormadinon a progestogel na natieranie prsníkov.Su to názvy liekov v Nemecku.Velmi ma prekvapilo,že neurobil napríklad ultrazvuk nakoľko lekár vie,že sa už dlhší čas snažíme o bábätko a viem,že sa stáva,že aj v prvých mesiacoch tehotenstva je možné mať takéto problémy.Hnedy
    výtok síce prestal,ale prsia stále velmi bolia .Mam naďalej brať lieky alebo požiadať lekára o ďalšie vyšetrenie?
    Srdečne ďakujem za odpoveď
    Lubi.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, nepoznám síce žiadne bližšie okolnosti, ani informácie, ale za predpokladu, že sa nedá vylúčiť tehotenstvo a vo vzťahu k meškajúcej menštruácii je USG vyšetrenie štandardne realizované. Odsledujte si to. Samozrejme, pri akýchkoľvek nejasnostiach alebo ťažkostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.