Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
12,306 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Tabletky Vissane

    , Autor: elis

    Dobrý deň pani doktorka, chcela by som Vás poprosiť o radu.
    Mala som endiometriózu, bola som už 2 krát na laparoskopii, tá posledná bola v novembri 2012 a po nej mi primár nasadil Visanne na pol roka, teraz po troch mesiacoch som išla na kontrolu k svojej doktorke a našla mi vodovú cystu na ľavom vaječníku 7,5cm kázala mi tabletky vysadiť a čakať na menzes, lenže od kedy beriem tie tabletky tak buď krvácam alebo špinim non-stop. Chcela by som sa opýtať či je to normálne a po akom čase by sa mi mala dostaviť menštruacia po vysadení tých liekov a či mi tá cysta môže nejak ublížiť keď samovoľne praskne. A čo v prípade ak sama nezmizne, budem musieť isť zase na operáciu. Vopred Vám ďakujem za odpoveď

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň,
    je veľmi pravdepodobné, že cysta spontánne praskne pri riadnej menštruácii vplyvom výkyvov hormónov, nemusíte sa toho obávať. Po vysadení liekov môže menštruácia nastať do 2 týždňov ale je to veľmi individuálne.