Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
12,299 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • gynekologicke problemy

    , Autor: renca249

    Dobry den rada by som sa opytala na moju sestru .Po porode jej narusily nerv a nemoze mat pohlavny styk s manzelom strasne ju to boli .Skusaly aj vseliake gely ,bola uz aj na dvoch operaciach a nic jej nepomaha.Po porode je uz viac ako 1rok a s manzelom nemozu mat styk..

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň,
    pravdepodobne pôjde o komplikovanú záležitosť, okrem gynekológa (ktorý je zjavne bezradný) by mohol pomôcť neurológ.

Podobné otázky

  • Gynekologické problémy

    , Autor: Daska

    Dobrý deň prajem, chcem sa spýtať dnes ma začalo pichať v podbrušku raz na pravej a raz na ľavej strane, častejšie na pravej strane o 2 dni mám ovuláciu+ mám aj hnačky môžu tie bolesti súvisieť s ovuláciou? Bolesť je taká pichavá. Ďakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, áno, môže sa jednať aj o ovulačné bolesti. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Gynekologicke problemy

    , Autor:

    Dobry den prajem,
    Prosim Vas o radu. V aprili som bola preliecena polygynaxom (crevne bakterie). V maji sa mi objavila mykoza (mozno aj z danych antibiotik?nepamatam si problemy s mykozou). U doktora som dostala predpis na clotrimazol 6xtabletka lokalne a krem clotrimazol. Vsetko spolu naraz, tak som plchopila, ze 6 dni. Kedze som pocitovala este trochu palenie, tak krem som uzivala 10 dni. Na 11 den som volala p. setricke, ze mam stale pocit palenia. Podla sestricky som ale bola preliecena, tak ze mozno je to nejaka alergicka reakcia a odporucila mi vitamin C a zavolat az o tyzden, ak to neprejde. V lekarni som si kupila candivac a vecer som si vsimla ze okolie dolu a trochu vnutri co vidiet je este zacervenane, takze asi odtial palenie. Vsimla som si aj trochu biely hrudovity vytok. Od druheho liecenia abstinujem. Na druhy den som vsak dostala menzes, takze navstevu u lekara musim na par dni tak ci tak odlozit. Co by ste mi prosim poradili ako nazor ineho odbornika? Moze to byt nedostatocne preliecena mykoza? Mozem skusit nejaky volnopredajny canesten lokalny tablety po menzes? Ku clotrimazolu som sa na 13sty den vratila, v pribalovom letaku sa uvadza ze sa ma dlhsie pouzivat, mozem uzivat alebo si skor privodim rezistenciu? Som 8 mesiacov po porode a este trochu kojim. Dakujem vopred velmi pekne za akukolvek radu. Ostavam s pozdravom.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, časté užívania antibiotík môže spôsobiť bakteriálnu vaginózu. Vhodné je pravidelné užívanie vaginálnych probiotík v kúrach, ktoré napomôžu obnoviť vaginálnu mikroflóru. Počas menštruácie nemá zmysel aplikovať čokoľvek do pošvy, Canesten krém si môžete aplikovať tiež.

  • Hrcka

    , Autor:

    Dobrý deň. Aspoň v krátkosti zhrniem - už vyše dvoch rokov mám neustále gynekologické problémy - bolesti v krížoch, podbrušku, neustále svrbenie, pocit suchosti, špinenie, sex je takmer nemožný no napriek tomu mi nikto nevie pomôcť. Brala som antibiotiká, probiotiká, injekcie na imunológií, všetko bez efektu. Podstúpila som aj operáciu cysty na vaječníku, kde mi bol odstránený aj jeden vajíčkovod. Nedávno som si nahmatala hrčku z vnútornej strany na vonkajších rodidlách, bola som s tým u lekárky - gynekologičky, ktorá mi povedala že je to pravdepodobne iba nejaká cystička (adenóm). Myslíte že to mám ďalej riešiť s kožným lekárom alebo s iným gynekológom? Neriešila by som to keby nemám problémy, ale už som ozaj zúfalá.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ak sa jedná o cystický útvar na veľkých, či malých pyskoch, rieši to gynekológ. Ten Vás môže odoslať na vyššie pracovisko. Takto bez videnia nálezu a poznania všetkých informácií a okolností sa Vám neviem bližšie objektívne vyjadriť. Čo sa týka suchosti pošvy, ak sú vylúčené ostatné príčiny a jedná sa nedostatok estrogénov, existujú rôzne krémy, napríklad Ovestin, ktorý obsahuje estrogény, či Vagisan, ktorý neobsahuje estrogény, ale môže sa používať aj v kombinácii. V kombinácii s vaginálnymi probiotikami je dobrý Gynoflor.

  • Pluzgier??

    , Autor:

    Dobry den. Uz dlhodobo mam gynekologicke problemy, svrbenie, bolesti v podbrusku a krizoch, trapim sa uz prakticky 2 roky. Teraz momentalne beriem 17 den doxyhexal na ureaplasmy. Avsak vsimla som si ze uz dlhodobejsie na pravej strane velkych pyskov mam akoby pluzgier. Je taky vacsi, priemer asi 1cm. Vôbec nemizne a mam aj bolesti na tej pravej strane. Rozmyslala som ci nemoze ist o genitalny herpes kedze mavam svrbenie aj v okoli konecnika. Ale ja uz tam mam dlhodobo ten pluzgier asi aj mesiac. Keby to bol genitalny herpes tak by to asi zmizlo nie? Inak som vsetky kultivacie mala v poriadku iba tie ureaplasmy sa zistili. Ďakujem za prípadnú odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, bez videnia nálezu sa Vám takto neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odporúčam navštíviť Vášho obvodného gynekológa, ktorý na základe vyšetrení stanoví príčinu Vašich ťažkostí a určí další postup.

  • Gynekologické problemy

    , Autor: Daska

    Dobrý večer prajem, chcem sa spýtať po pohlavnom styku som začala krvácať, išla som ku gynekologičke a tá mi z vyšetrení zistila, že mám v tele nejakú pohlavnú infekciu neviem presne ako sa to volá, a dala mi antibiotika Doxyhexal200 a mám také bolesti v podbrušku také kŕče ako pred menštruáciou, a ešte mám aj hnačky môže to byť tými antibiotikami alebo tým, že mám v tele zápal? A ešte mi zistila že mám v moči viac bielkovín, to je zlé? A keď teraz beriem aj antibiotika aj antikoncepciu tak antikoncepcia účinná nebude kvôli antibiotikám.? Ďakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, predpokladám, že sa jedná o chlamýdie. Užívané antibiotiká Doxyhexal nepatria do skupiny antibiotík, ktoré znižujú účinok hormonálnej antikoncepcie. Ak užívate tabletky hormonálnej antikoncepcie pravidelne , tehotná by ste byť nemali. Bolesti v podbrušku, ako aj hnačky môžu predstavovať vedľajšie, či nežiadúce účinky. K bielkovinám v moči sa Vám neviem bližšie vyjadriť. Pri akýchkoľvek nejasnostiach alebo ťažkostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.