Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
11,473 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Pichanie a bolesť v podbrušku

    , Autor:

    Dobrý deň,

    Chcela by som sa Vás opýtať.
    12.marca som vysadila HAK o týždeň na to mi normálne nabehla menštruácia. Následne som už v ďalšom balení nepokračovala.
    Dnes je to cca 5 deň kedy ma striedavo pichá vo vaječníku alebo v podbrušku... miestami je to bolesť ako keby pred ms. Tú by som mala dosťať až 17.4.
    Môže táto bolesť súvisieť s HAK a jej vysadením?
    Počas dní od kedy ju neberiem som mala nechráný styk.
    Ďakujem za odpoveď

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, príčin ťažkostí môže byť viacero. Keďže už neužívate hormonálnu antikoncepciu a mali ste nechránený pohlavný styk, tehotenstvo nie je vylúčené.