Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
11,473 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Krvácanie a kapsička pastierska

    , Autor:

    Dobrý deň, ohľadom silného krvácania som vám písala minulý týždeň.
    Prešla som na Desirett od 15.2. , prvý blister len s párdňovým slabým špinenim, menzes vynechal.

    Druhý blister bolo od začiatku 10 dní slabé špinenie, potom 9 dní menzes so silným krvácaním 4 dni. Krvácanie prešlo (brala som ascorutin). Potom už zasa iba špinenie 2 dni. Ale potom zasa začalo krvácanie (od 4.4.) dnes štvrtý deň, nie je to silné krvácanie, skôr len ráno ked vstanem akoby to zo mňa vyšlo, a potom poobede už iba špinenie, prípadne slabučke krvácanie .

    Tento týždeň sa k lekárovi nedostanem,neordinuje ale na ďalší týžden idem na neurológiu a hneď by som išla aj ku gynekologovi. Ale chcem sa spýtať, môžem dovtedy pokračovať aj naďalej v užívaní Ascorutinu a ako dlho ho môžem brať a takisto či môžem piť čaj z kapsičky pastierskej pri antikoncepcii, ide hlavne o to aby mi to neuškodilo, o zníženie spoľahlivosti ohľadom na otehotnenie sa momentálne nebojím, keďže aj tak krvácam a sex nepripadá do úvahy.

    Ďakujem za odpoveď

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, Ascorutin môžete užívať aj naďalej. Spomínaný bylinkový čaj piť môžete.